2 veckor, typ

Hej hopp allihopa!
 
Har ju sagt att jag ska leva i framtiden så vi fortästter väl med det. Ännu en vecka och helg har flugit förbi och snart är det två veckor sedan jag kom hit! Det fina vädret höll i sig, så gladare kan ingen vara! Har börjat få lite färg nu, eller ja den smyger sig på sakta men säkert, så ska nog vara en liten pepparkaka tills Henke kommer (Y)
 
Var ju och delade ut resten av mina cv:n i fredags, tanken var att göra det på torsdagen men såna saker drar man sig för att göra så jag kom på en fin liten ursäkt till att vänta en dag. Fick ungefär samma respons som förra gången förutom att jag pratade ordentligt med två managers som båda två lät positiva. Ena stället var ett frozen yoghurt ställe och han skulle höra av sig i början på den här veckan, har inte hört något idag men hoppet lever ännu! Vet dock inte hur jag ska kunna stå i en glassbar med massa godis utan att gå upp typ 3 kilo i veckan, men det problemet skjuter vi upp om/tills det är dags! 
 
Jag och Jossan köpte varsitt 30pack cider förra veckan så en och annan cider har det blivit på balkongen på kvällarna, mysigt men ack så ohälsosamt. Skyller på att jag fortfarande har semester, gäller ändå fram tills jag får jobb ;)
Fredagen hade vi två tjejer över här och bara umgicks, tanken var att gå ut men det började spöregna så blev ändrade planer där. Och lördagen var vi på en fest för en tjej som fyllt 21, dom hade gått all in på den festen och hon hade fått en bil :O Australienarna är lite lika amerikanarna ändå på vissa sätt! Kul var det iaf och vi fick t.o.m en liten godispåse när vi gick (nostalgi från när man var liten) men den tappades tyvärr bort på krogen senare...så fick bli ett ägg ist när vi kom hem, inte lika gott men fick duga!
 
Var nyss ute och sprang för första gången sedan jag kom hit, underbart att vara tillbaka till strandlöpningen! Tog sedan ett dopp i poolen, oj vad jag önskar att jag hade gälar ibland och kunde leva lite under vattnet. Njuter av tillvaron till 100% för tillfället :)
 
Nu ska jag läsa ut min bok som jag fått låna, bara 30 sidor kvar så spänningen är olidlig! Inget speciellt planerat för veckan, tar var dag som den kommer, hare gött hej :)
 
 
Promenader och festbild
 
 
 
 
En liten ödla och huset som jag bor i just nu :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0