Mot Bali och vidare

Äntligen har dagen kommit som vi väntat så länge på, dagen vi åker till bali!!! 
 
Sitter på balkongen och njuter av denna utsikt för sista gången och ska se om jag kan få med mig Henke på en sista liten strandpromenad också :)
 
Sista veckan har gått fort och eftersom alla är skapligt less på jobbet nu så kan jag säga att alla är aningen avundsjuka på att vi får åka till Bali medans dom är kvar, speciellt vissa som har en hel del tid kvar här! Kommer bli konstigt att gå från att vara runt massa människor till bara mig och Henke nu men längtar också till att bara få vara med honom innan han åker. 
 
I det stora hela så har det varit väldigt bra här, lite upps and downs men så är det ju alltid. Kul att vi fick spendera all vår tid här med nästan samma människor, kommer sakna dom! Vi hade en sista hejdåfest igår som blev väldigt lyckad även denna gång. Alla har tjatat om att vi ska hålla ett tal innan vi åker men vi har lyckats komma undan hitills, får se om vi lyckas även vid lunchen, har en magkänsla som säger tvärtom dock..
 
Alla biljetter är utskrivna och väskan är nästan packad! Planet går inte förrän 23 ikväll så vi har gott om tid. Vi åker till Port Douglas vid 3 tiden för att växla lite pengar och Henke ska få äta en efterlängtad pizza, sedan går bussen klockan 5 till flygplatsen. Längtar längtar längtar!
 
Ville bara kika in här innan vi åker, vet inte när jag skriver nästa gång men tror att det finns internet på alla hotell, frågan är bara hur bra dom är..men några inlägg ska nog gå att få till!
 
Hörs när vi är på bali :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0