Dag 1!

Hallå där hemma! 

Nu har jag lyckats landa tryggt och säkert i Australien. Resan gick väldigt bra och relativt snabbt också. Tanken var att endast sova på första flygningen för att försöka komma in i nästa tidszon men saker blir inte alltid som man tänkt, somnade på alla flygningar..Men det verkar ändå gått bra, klockan är 20:00 och jag är supertrött så längtar efter att få gå och lägga mig (y)

Haft min första dag här idag och har fått lite gjort, fixat simkort, handlat och kollat upp lite bankinfo, har en väldigt bra känsla av allt! Jossans lägenhet är väldigt fin så här ska jag nog kunna bo några veckor framöver, hennes roomates är också väldigt trevliga! 

Negativt är dock att internet är väldigt dåligt här men det innebär bara ett steg närmare Island life! 

Nu kom Jossan ut ur duschen så vi ska fixa lite mat och sen får vi se vad vi hittar på för att hålla oss vakna några timmar till! 
Imorgon väntar k-mart och till helgen ska vi/Jossan leta bil och vi är bjudna på fest, hoho blir kul! 

Just det, är en storm som ska komma in i helgen, inte direkt otippat att det händer just när jag reser..

So long <3

Roliga filurer på flyget..

Och lite lyx, måste passa på :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0