Wednesday

Klockan är snart 13:00 och jag har redan hunnit träna och vara ute med hunden, lunchat, sovit och bokat hyrbil så hitills har dagen varit effektiv, tillskillnad från tidigare i veckan. Har känt mig lite smått sjuk sedan i lördagskväll så har inte tränat och knappt lämnat huset, inte ens för det sociala livet. Dock hann jag med en tur på köpcentrumet, det är man nog aldrig för sjuk för! Tanken var att lämna tillbaka mina grejer som jag beställt via internet och visst gjorde jag det, men jag råkade också handla för samma summa så det blev plus minus noll och två toppar på forever 21, oopsi. Helnöjd med köpen iaf så då kan man inte vara annat än glad trots att sparkontot ekar tomt. 
 
Veckan har inte inneburit något utöver det vanliga som sagt, har försökt fått gjort lite smågrejer och idag är tanken att fixa det sista inför resmånaden, sedan återstår bara att åka, snart dags ju! 
Hade ett litet tjafs med tjejen häromdagen eftersom att hon klagade så mycket på maten, var helt tyst i bilen påväg till hennes träning men hon fattade iaf varför jag var arg. Lillkillen har blivit mera gosig än vanligt och vill kramas och sitta i mitt knä hela tiden, kanske börjar även han inse att tiden rinner iväg? Idag skulle han ha med sig blommor till sin lärare och när vi stod och väntade på bussen så kom han ut med dom och låtsades att han friade till mig, jag sade ja så nu kan jag stanna i landet, wehhoo! Nej att gifta mig med honom vore olagligt på mer än ett sätt så jag kan nog ge upp den idén med en gång. 
 
Nu när jag tänker efter så har jag inte gjort nånting denna vecka haha. I söndags somnade jag innan 9, i måndags innan 10 och igår så träffade jag Isabella på kvällen och vi kollade film. "Silver Lining Playbook" blev det, hann inte kolla klart men var en väldigt skum film om man säger så. Våran varmvattenbredare lyckades även gå sönder så trodde vi skulle behöva vara utan varmvatten fler dagar men icke, detta löste sig som tur var på 24 timmar, we survived! 
 
Nej nu är det snart dags att börja förbereda middag till barnen, hämta upp killen på skolan och skjutsa tjejen till aktivitet är det som står på schemat idag! Här får ni lite vårbilder från Landenberg och en stilig kille , hare gött hajj!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
LindaD

Åh vad vackert ni har det :) härligt du har det bra! Kram på dig!

2013-05-11 @ 07:56:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0