Vad har jag gett mig inpå?

Ni som har mig på facebbok vet nog precis vad jag skriva om idag. Det är ju nämligen så att jag har bestämt mig för att hoppa fallskärm i helgen, trots att varken pappa, Heddy eller min värdpappa vill det. Men man är ju över 18 och därmed myndig så tyvärr för dom så är det mitt beslut. Bokat, betalat och klart så på lördag smäller det. Lillkillen tror dock att jag kommer fega ur så nu måste jag motbevisa honom, kanske bara kissar på mig..
 
Vädret denna vecka började lite si och så men från igår och frammåt så ser det ut som att det ska bli strålande väder. Sitter just nu ute i shorts och linne och försöker bättra på brännan. Väntar på att min värdpappa ska ta med mig till ett av dom största varuhusen här i staterna. Eller ja dom har iaf största sakerna. Cotsco heter det och det är dom har storpack av allt, måste knäppa massa kort för detta kan vara spännande! Hoppas att vi hinner åka dit, men känner jag honom rätt så kommer han snart ut från sitt kontor och säger, Oj är klockan redan 1? Jo du den är ju det säger jag då och sen skjuter vi väl fram det som vanligt haha. 
 
Veckan har gått fort och jag har väl inte gjort sådär jättemycket spännande. Malinn har fått besök av en kompis så vi har träffat dom lite, var ute och tog en drink på Valborg, man måste ju fira på något sätt! Igår blev det frozen yoghurt och sedan lite udda klädprovning inne på K-mart, man fick sig ett gott skratt för livet, sedan var det chilledill hemma i min säng, kors i takt igår somnade inte Petronella. På tal om henne så hade hon en deppdag i måndags då hon insåg att hon bara hade 35 dagar kvar. Så mammasum fick försöka pigga upp henne, gav henne en drink och advil, funkade ganska så bra verkade det som. Eftersom att hon har 35 dagar har jag ca 45, herrejisses vad konstigt det känns att skriva, men sånt e livet, all good things come to an end. 
 
Imorgon är det fredag och helg, inge ovanligt med det. Jag ska ta hand om Malinns lilla tjej hela dagen imorgon eftersom hon åker till Kalifornien och gottar sig. Bra kompis som lämnar mig här för att ta hand om hennes jobb? Nejdå skämtåsido, ska faktiskt bli kul att hand om en mindre unge, endast fyra bast. Hoppas på bra väder så vi kan vara ute och leka, ha lite picknick och hoppa studsmatta kanske? Kan en fyraåring det? Får la lära henne annars :)
 
Våren har som sagt kommit och måste pallara mig ut med kameran och ta kort på alla fina blomträd som är här, vuxenpoäng? Jajjamen! 
 
 
Det var en liten update från staterna, hare gött hejj!
 
Läxor utomhus
 
Dags för träning!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0