Två bra dagar

Jag tror att alla i familjen börjar inse att jag faktiskt ska åka härifrån snart. Alla är på "bra" humör mot mig och barnen har knappt, men bara knappt, bråkat med mig, vilket känns kul att kunna avsluta på ett bra sätt. Hade ju en liten svacka med tjejen där ett tag så var orolig att vi skulle skiljas som "ovänner" haha. Men som sagt så har dom två senaste dagarna faktiskt varit super, peppar peppar ta i trä! 
 
I tisdags så var killen ledig hela dagen, trodde det skulle bli jobbigt men vi hade så mycket olika saker att välja på så vi hann inte ens med allt. Vi kollade på Monsters Inc på morgonen och sedan gjorde han sina läxor snabbt och enkelt (pjuh) och sedan begav vi oss till köpcentrumet för att kika runt i bokaffären. Vi började såklart i Disney butiken och jag hörde honom säga "control yourself" till sig själv flera gånger för att inte köpa allt i butiken, haha han är gaalen i alla små saker därinne! I bokaffären var vi inne i över en timme innan jag fick dra ut honom för att äta lunch för att sedan gå in igen och faktiskt köpa en bok. Han lyckades också övertala mig att han skulle köpa ett litet leksakstroll, cred till honom. Glass och träffa Malinn och hennes ungar stod sedan på schemat och dom lekte väldigt bra tillsammans. Dom hade lite vattenkrig för att svalka av sig. Det har varit otroligt varmt och fuktigt senaste tiden, men jag klagar inte! Efter lek var det träning och på kvällen tackade han mig för en underbar dag och sade att vi skulle försöka ha hela veckan bra, utan strikes! Han lyckades få en strike för att han hällde massa vatten på hunden och inte lyssnade, men han lär sig. 
 
Igår var jag ute och sprang och sedan följde jag med min värdpappa till det ökanda Costco som finns här. Storpack av allt och du kan inte bara köpa en av en sak, plus att dom har så himla mycket saker som du inte visste att du behövde innan du åkte dit. Bäst av allt var att dom hade nästan två liter vodka för ca 170kr, hur orättvist är inte det? Kankse ska ta ett besök där innan man åker hem så har man hela sommaren. 
Barnen kom hem och vi gjorde läxor och sedan lekte jag och tjejen med vattenballonger, jag lyckades träffa henne några gånger men hon vann när hon hällde hela vattenhinken över mig, touche! Sedan hade jag killen för mig själv medans tjejen var på kalas och min värdföräldrar var ute och åt, dom firade 21-års bröllopsdag. När alla var hemma hade vi lite familjetid med studs på studsmattan och sedan tv och slutligen fick jag lägga killen, lyckades hålla mig vaken denna gång, hurra!
 
Idag har jag varit effektiv, träning, posten, salongen, tvättat och ännu har jag tid kvar, kanske blir en nap? Petronella håller mig alltid vaken sålänge om kvällarna. 
 
Imorgon och hela helgen blir det beachouse, hoppas vädret håller i sig även om det tyvärr inte ser ut att göra det. Här kommer lite bilder från dagarna som varit!
 
Disney!
 
 
Glass i stora lass!
 
Studsmatta! Försökte få min värdpappa att hoppa men tydligen gör han inte sånt..
 
Självklart var hunden med på ett hörn också
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0