Kort och Gott

Då har jag överlevt två och en halv dag härnere med hela fammen så dags att rapportera. Hitills har det inte varit alltför farligt men tjejen i familjen börjar få rejäala attitydproblem, något jag inte orkar med. Märks att hon börjar komma in i tonåren samtidigt som det känns som att det är något hon gör med flit för att verka cool och få uppmärksamhet? Har sagt till henne ordentligt iaf och idag när vi spelade tennis och hon började dra igång så sade jag bara till henne och gick därifrån. Pallar ej vara med henne när hon håller på så, bortskämt beteende om du frågar mig. 
 
Nog om det. Finns inte alltför mycket att uppdatera er om därhemma. Vädret var kasst igår så då blev det en rejäl chillardag och det enda vettiga (om man nu kan kalla det det) var att gå på bio."The Croods" fick det bli denna gång, en barnfilm såklart men den var faktiskt rolig och underhållande med ett bra budskap. 
Lyckades även pallra mig iväg till gymmet igår med båda barnen, dom bråkade bara lite om alla redskap som finns därinne, och sedan blev det en timmes prat med Petronella innan det var dags att lägga sig tidigt. En positiv sak med att vara här är att man får minst nio timmars sömn (Y). 
 
Idag var det härligt väder men lite kallt fortfarande. Har försökt aktivera barnen bäst det gått med tennis, promenader med hunden och annat smått och gott. Jag lyckades även klämma in en springtur åt mig själv, duktig Sophie. Shoppade lite träningskläder på outleten och sedan hade vi en sen middag med familjen. Pappan var på dåligt humör så det var aningen awkward ett tag men efter ett glas vin var han glad igen. Pappans syster med familj är här också så jag får leka lite med en bebis, hihi så söt. Hon och hennes man är förövrigt väldigt trevliga också. 
 
Nej hade inte riktigt skrivsuget idag kände jag så det fick bli ett lite boring inlägg, SO LONG!
 
Jag och min Lukeyboy!
 
Barnen är glada sålänge tv:en är på, thank god for Netflix!
 
Sötaste ungen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0