Good week with good ending!

Tänkte bara kika in här och skriva en liten updatering för sedan tänkte jag ta en rejäl helg och bara njuta av allt roligt som ska hända! Veckan har rullat på bra och inge större som har hänt, Petronellas sista Strabucks och btw hon fyller år idag, så GRATTIS till henne! Var en snäll kompis och bakade brownies åt henne, den ni ;) Annars var det full rulle med tjejen idag då hon var ledig, men vi hade en väldigt mysig dag ihop, vilket känns kul eftersom att killen annars får så mycket av min uppmärksamhet. Eftermiddagen spenderades vid poolen i ca tre timmar, synd att klaga på det här jobbet ibland! 
 
Har annars umgåtts med Petronella och Malinn resten av dagarna, kan verkligen inte fatta att Petronella åker hem på måndag, känns sjukt! Ännu sjukare att jag lämnar allt detta bara en vecka senare..nej positiva tankar ska det vara nu. Malinn är påväg hit för att bjuda mig och P på en liten picknick, ingen aning vad som väntar oss så det ska bli spännande, men med dom två kan det inte slå fel! 
 
Imorgon blir det en heldag med tjejerna och en rejäl fest på kvällen, 6 pers som fyller/fyllt år, två hejdå´n och en graduation, varför inte slå 9 flugor istället för två om man kan? Sedan fyller ju lilla jag år på söndag, hela 21 bast, äntligen myndig i detta land, lagom tills man åker, det är la typiskt! Men jag kommer njuta av det på min resemånad! 
 
Som sagt, var inte på riktigt skriva humör idag men en liten update. Kan avsluta med en rolig kommentar min värdpappa kläckte ur sig häromdagen när han pratade med min värdmamma. Han var uppe med tuppen och insåg att diskmaskinen var full (jag som tömmer varje dag) och han sade: "Jag insåg att den kommer vara det varje dag och det kommer bli jag som får tömma den, så jag tänkte att om vi startar den lite tidigare kvällen innan så kan du tömma den älskling, låter väl som en bra ide?". Vi båda två bara skrattade åt honom. Jisses jag undrar verkligen hur deras sommar kommer se ut, ska bli spännnade att se hur dom löser detta! 
 
Hörs när vi hörs, hare gött hejj!
 
 
Dagen till ära! Happy B-day my friend <3


Kommentarer
Cat

Vad snabbt tiden går!
Men vilken typisk kommentar från D! Lite smått komisk som sagt.. Men aka bli spännande och se hur de löser det i sommar. Tror att det är ett smart drag av J att ha Cultural care på speed dial hehe

2013-06-01 @ 07:50:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0