Ett hejdå och en vecka kvar!

Simsalabim så var man 21 bast, inte illa! Nu är jag äntligen myndig i detta land också, men måste fortfarande betala extra för hyrbil eftersom jag är under 25, alltid är det något. Har haft en väldigt bra och en väldigt känslosam helg för att säga det så. Dagarna tills Petronella skulle åka hem bara minskade och minskade, och igår var det dags för henne att åka hem. Körde henne till flygplatsen med hennes värdmamma och sade hejdå, så nu har jag ingen granne att kila över till längre. Grät på flygplatsen och sedan kom det tårar typ varje halvtimme haha. Familjen måste tycka att jag är knäpp som gråter så mycket men har sagt til dom att det beror på att hela mitt år snart är över också, mycket som väger in. Tror att jag har åkt på magkatarr också, är sjukt hungrig hela tiden men bara tanken på mat får mig att må illa, hoppas det går över snart! Min matkasse gick sönder utanför affären och hunden åt mina sandaler också, inte min dag igår! MEN jag fick tröstshoppat på Michael Kors, hihi blev en jättefin svart väska. Hur hade jag råd med detta kan ni undra? Jo det är nämligen så att jag fick presentkort där av min underbara värdfamilj som hejdåpresent/födelsedagspresent, gissa om jag blev glad när jag såg det?! Ska också få en Hamborad hemskickad till mig, så nu blir det åka av! Fick allt detta i lördags på våran hejdå-fest, som var väldigt lyckad! Beachvolleyboll, bad i poolen och den stora uppblåsbara vettensaken vi hade och sedan party för hela slanten, skulle nog säga att jag firade min födelsedag i lördags mer än i söndags eftersom att jag jobbade då. Det hölls lite tal och sedan blev det sjunga av och shots på tolvslaget när jag blev vuxen i detta land. LYCKAT.
 
I fredags hade Malinn fixat med jätemysig picknick åt mig och Pteronella. Så vi åkte iväg till en gräsplätt och satt där och åt och bara pratade en massa och njöt av varandras sällskap, Tack malinn! <3 sedan blev det nattdopp i poolen, men det är en annan femma. 
I söndags på min riktiga födelsedag så vaknade jag och fick ett fint halsband + en Kardashian tidning av familjen, dom är galna som ger mig så mycket! Sedan tog jag och Malinn med oss barnen till pyjamasbrunchen och sedan var det lite dystra miner på Petronellas sista dag och jag var till poolen med barnen och chillade innan jag hade en lugn kväll med dom för mig själv och fick natta dom, denna gång somnade jag i tjejens säng efter att vi legat och pratat länge, gillas :) 
 
Förövrigt så hade jag en väldigt bra dag fram tills barnen kom hem, fixade killens skiva, gjorde klart fotoboken, sade hejdå till min LCC och skypade med Fia, Jonas och Johanna. Killen var otroligt jobbig idag så det var inte roligt och han drog ner mitt humör väldigt mycket! Men Isabella och Malinn fick mig på bättre humör som tur var! Exakt en vecka kvar tills jag åker på min min resemånad och får träffa Jonas, måste säga att skypa med så många hemma idag fick mig att längta hem lite.
 
Dags att sussa nu, älskar verkligen min säng härborta, kommer sakna den sjukt mycket, kanske får med den i resväskan men tror ej det
 
Behöver väl inte skriva att barnen lekte i denna HELA dagen och kvällen!
 
 
 
 
Såhäär glad blev Sophie för presentkortet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0