A week full of "lasts"

Yes då har det som sagt blivit fredag igen och veckan har varit full av många saker som jag gjort för allra sista gången. Sista gången jag gör läxor med barnen, tvättat deras kläder, städat deras badrum, kört dom till skolan, sista springturen runt sjön, sista gången på gymmet, ja det är allt möjligt och jag tror fortfarande inte att jag fattat att jag faktiskt snart åker härifrån. Som sagt så känns det både och att göra det, barnen har varit ganska jobbiga denna vecka och då känner jag verkligen att jag är klar med detta jobbet. Men sen kommer det stunder då dom är så gosiga att man bara vill stanna. Får mina dagliga kramar av båda barnen och det är så mysigt! Veckan har rullat på och jag har fått gjort det mesta inför min avfärd på tisdag. Har packat ner det mesta i mitt rum så nu känns det väldigt tomt utan alla foton och teckningar som jag haft uppe under året. Städade källaren ordentigt idag, vilket tog hela dagen så nu kan dom inte klaga på att det inte är rent tycker jag, dock skulle säkert mamman kunna hitta på massa som inte är rent haha. 
 
Satt barnvakt åt den andra familjen igår och det blev mycket längre än vad jag trott, var kvar till 22:30 och sedan satt jag uppe med dom ett tag och pratade, det är ett så himla gulligt och pratglatt par. Kom hem vid 23:30 (oopsi efter min curfew!). Deras barn är jättegulliga också så det gör ju saken lättare. Gav dom ett bad och läste för dom samtidigt och lägger till deras namn i berättelsen, och det gillar den äldsta tjejen väldigt mycket för hon hade tydligen pratat om det hela kvällen när hon visste att jag skulle passa dom, yeey me, än har man lite barnasinne kvar ;)
 
Annars har jag umgåtts med Malinn och varit till köpcentrumet och idag umgicks jag med mamman och killen. Vi var ute och åt och sedan kollade jag och killen film medans mamman hämtade tjejen. Han kröp upp i min famn och vi bara mös framför tv:en, kommer sakna dessa små liven trots allt! Somnade i soffan med honom vilket var bra för då hade jag energi kvar när Isabella kom över för att kika film. Kollade på "The Impossible" som handlar om tsunamin i Thailand, väldigt bra men mentalt jobbig film, grät ett x antal gånger. Och på tal om att gråta så har det regnat heeeela dagen idag, tydligen ännu en storm som ska komma eller har gått förbi. Tycker det är stormvarningar här stup i kvarten så har ingen koll längre! 
 
Nej nu är klockan mycket för lilla mig så jag ska krypa i sängs. Imorgon åker jag och Malinn till beachhouset, denna gång blir verkligen sista, lovar! Känns som att jag skrivit att det blir min sista gång där några gånger haha. Min värdpappa är redan där så vi tar med oss killen också såklart, mamman och tjejen blir kvar för att göra hennes aktiviteter, too bad! 
 
Godnatt från mig och godmorgon till er!
 
 
 
Volleyboll och mina såkallade normala barn  :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0