Windy day!

Idag blåser det som bara den måste jag säga, jycken är så liten så att han nästan flyger bort när vi är ute, en rolig syn! Själv har jag dragit mig undan till ett litet fik i närheten och sitter och skypar med Feliks och Robin, alltid kul, även farfar dök i skärmen helt plötsligt. Han är ute och agerar taxi som vanligt. Han hade tydligen varit hundvakt idag också, busy man det där men vi har tur som har dom! 
 
Igår hade vi nästan 20 grader här, helt sjukt hur vädret och temperaturen varierar så mycket från dag till dag, men så länge det går mor varmare tider är jag glad! Apropå varmare tider så har familjen nu besämt sig för att inte åka till Florida heller, rena rama cirkusen. Tydligen hade flygbiljetterna gått upp så mycket i pris att dom inte tycke det var värt att åka, kewl. Tomten inom mig säger, LÄR ER ATT PLANERA, men utåt blir det ett glatt leende och ett snällt "Jag förstår er", som det ska va. 
Träningen har gått bra men nu har jag fått tillbaka min förkylning, boring. Så nu ska jag försöka läsa ut min bok och även kolla in allt som har med resemånaden att göra, tjehuu det börjar närma sig, snart Februari, ojoj! 
 
Igår satt familjen och pratade om sina planer inför sommaren, en sån konstig känsla att veta och höra hur dom planerar en tid utan att jag är med i beräkningarna. En kort stund blev jag sugen på att förlänga men sedan började barnen bråka och tjejen var uppkäfitg så min harmoniska känsla försvann ganska så snabbt! 
 
Dagarna rullar på och vi ses på Starbucks, andra fik, kollar serier i min säng och inväntar helgerna, lite så det ligger till. Idag jobbar jag hela kvällen eftersom att föräldrarna ska på middag och sedan se någon show i Philadelphia, I will survive! 
 
Känner att bloggandet rullar på ganska så bra nu va? Varannan dag och lite kortare inlägg funkar bättre! Hoppas på att Jossan kommer updatera mycket i Australien! Dom åker ju snart, buhu. Kommer kännas väldigt tomt utan dom när jag kommer hem, får helt enkelt åka ner och hälsa på! 
 
Nej tillbaks till 11-kaffet!
 
(sorry inga bilder idag)


Kommentarer
LindaD

Mycket bra bloggande, superkul att du kommit in i det :) och så roligt och höra och se vad du har för dig! Kram vännen <3

2013-01-31 @ 22:15:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0