Thursday

Ca 15 min efter att jag skrivit mitt förra inlägg så får jag ett mejl (snarare uppsats) av mamman där hon skriver att hon vill att jag ska förbereda middagen på dagen innan barnen kommer hem från skolan, kuul. Tydligen så hade det varit för dålig planering på måndagen, vilket jag kan hålla med om, men det var en dag utav alla jag varit här som det har hänt, hej vi fokuserar på det dåliga. Mitt braiga humör skönk snabbt och jag var smått irriterad hela dagen. Det som jag tror störde mig mest var att hon skriver allt detta på mejl, hur svårt kan det vara för henne att ta något "face 2 face"? Jaja bara att fortsätta men det gjorde att det känns ännu skönare att jag bara har några månader kvar här, vill hem och kunna bara göra allt som jag själv vill och inte hela tiden anpassa mig efter alla andra. 
 
Tisdags kväll var det Starbucks time med alla vi svenska tjejer, blivit en tradition vilket känns väldigt kul. Dock åker Johanna på sin resemånad om två veckor och sedan hem, alltid så att man börjar umgås med folk mera precis när dom ska åka. 
Igår provade jag ett nytt pass på Hac också. Har hört av alla att det ska vara otroligt jobbigt men jag tänkte, äh vi kör ändå! "Intense Interval" hette passet och jag ska be att få tala om för er att jag var heeelt slut och såg ut som att jag duchat efter. 55min med styrke och kondition, endast 4 min paus, kändes som att det aldrig skulle ta slut! Behöver jag tala om att jag har träningsverk idag???
 
Nog med att vara neggo! Har börjat kika på resealternativ inför min resemånad, känns hur kul som helst och det är ju faktiskt inte alltför långt bort, cant wait. Plus att det känns ännu roligare om man får sällskap av Jonas och Kristin hihi. 
 
Idag ska jag testa på zumba istället för kickboxing, känd inte (eller ja KAN inte) för att köra lika hårt idag, så blir det och sedan kanske en promenad med Petronella och Bruno om dom ber snällt. Kanske t.o.m kan ta med min jycke?
 
Dags att sätta igång med dagen nu, hare gött hejj!
 
Bild från roadtrip i Australien, roadtrip buddies! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0