Snow and Panic går hand i hand?

Då var det tisdag igen och solen och värmen har bestämt sig för att göra ett besök här i Landenberg, det tackar vi för. Ute och gick med vovvarna och Petronella nyss och man hade nästan kunnat haft t-shirt, vinterjackan var på tok för varm att ha märkte jag. Men man är ju svensk och blivit uppvuxen med "klä inte av dig för tidigt", skyller på det. 
Frulle med Petronella imorse, en smarrig omelett blev det innan vi drog och tränade. Tränade även igår för första gången och har inga symptom från en förkylning (peppar peppar) så nu är det bara att köra hårt. Snart kommer barnen hem, ve och fasa, så dags att sätta på ett glatt fejs och jobba lite. Ikväll blir det traditionsenligt Starbucks. Kul fakta som jag märkte nu att tisdag är en tradiotionsdag, frulle och Starbucks, gött. 
Fick mitt paket från Forever 21 idag också, yeey shopping!
 
Förresten, igår kom det ca 1cm snö, amerikanaran skriker genast hjälp och stänger skolorna, sjukt! Dom är helt klart inte vana vid varken kyla eller snö, trots att det ligger norrut. Vad säger man, amerikanare liksom? Så helt plötsligt hade jag jobb hela dagen, jaja det händer så sällan så gjorde inget. Gjorde lite pyssel med killen och sedan var vi ute på isen ett bra tag och åkte skridskor med Petronella och hennes barn, au pairerna stod och frös medans barnen hade roligt, så det ska va! 
 
Nej nu ska jag smutta i mig resten av smoothie´n och slappa innan jobbet kallar!
 
Gårdagens pyssel, en sockapa och alla hjärtansdag kort, lite stolt över mina syskills, vad tycks??
 
Brist på annat en bild på jycken!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0