7 månader!?

Ja gott folk jag har redan befunnit mig på amerikansk mark i sju månader, helt otroligt. Innan man åkte var det denna tid man tänkte på och den kändes så långt bort och omöjlig, men nu är jag här! Herregud bara 5 månader kvar i denna familj, nej det känns nästan lite overkligt att tänka så vi pratar om något annat!
 
Jag har ett väldigt bra samtalsämne. Det är nämligen så att min älskade familj nu har bokat resa hit och det redan om sex veckor, iiiih va excited man kan vara, det är ju snart liksom! Den 22 februari tar dom sitt pick och pack och hälsar på mig i en vecka. Tanken på att se dom stå här i mitt hus känns helt konstig, precis som när Jossan och Feliks kom hit. Min svenska familj i mitt amerikanska hem, svårt att förklara men det är något man inte riktigt kan föreställa sig men det betyder inte att det inte ska bli lika kul för det. Tanken är att spendera några dagar i New York (såklart!) och sedan kommer dom till mig och ser hur jag bor, ska göra mitt bästa för att visa "allt" vad Landenberg har att erbjuda! 
 
Annars då? Jo träningsverken börjar släppa en aning men kickboxningen igår gjorde sitt kan jag säga. Väldigt roligt pass men hon valde att fokusera på ben, just det man tränat hela veckan, men vi kör. Fick dock världens magknip så kunde inte stanna på stretchingen (stavas det så?). Ute och gick med P och B(bruno) och sedan sov jag en blund innan tjejen kom hem. Pappan är i Californien denna vecka så har barnen själv vilket är lika skönt som alltid, önskar att man hade det jämt. 
 
Helgen blir att försöka spara lite pengar tror jag, insett att allt man vill göra på resemånaden kostar mer än vad man tror, men skypade med pappa och Heddy och dom tyckte att det bara var att köra. Kommer jag hem pank tar dom hand om mig, lät ju inte helt fel så får se om jag tackar ja till det erbjudandet eller inte! 
 
Nej nu är källaren städad och det är fredag, "nu är det dags för fredagsmys", den reklamen saknar jag ej! Jobbdagen spenderades hemma hos Petronella med hennes och mitt barn, jobbig dag på jobbet liksom..
 
Ut och slira med er därhemma nu ni som kan, här har man ju inte åldern inne (eller?), så blir nog bara att kolla en bra film och så kör vi hårt imorrn! 
 
I brist på bilder slänger jag upp en bild på mitt och Fia´s gemensamma beroende, nämligen Kardashians familjen. 


Kommentarer
Sofia

Helt sjukt!! Jag sitter och kollar på K&K in Miami just nu, sen langar du upp den här bilden liksom?! haha! Det ska bli såå kuuul och kolla om alla säsonger i sommar när du kommit hem <33 Med massa ben och Jerry ;)

2013-01-13 @ 00:58:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0