Valentine och Albany!

Glad alla hjärtans dag på er allihopa, massa kärlek från staterna, en dag försent I know men bättre sent än aldrig??
 
Alla hjärtans dag för min del bestod inte utav någon dejt förutom lillkillen och sedan tjejorna, men det slår aldrig fel! Körde kickboxning på dagen och fytusan vad jobbigt det var, men som alltid även väldigt gött att få sig en rejäl genomkörare. Annars var det chill och fix av min toalett som gällde. Toaletten har varit sne och lös i någon vecka nu och konstigt nog tog det bara några dagar för min värdpappa att fixa den, trodde det aldrig skulle bli av. En fin alla hjärtans dag present. Jag själv hade köpt gosedjur och choklad åt barnen samt skrivit en liten lapp och lagt i deras lunchlåda. Killen blev superglad för allt och älskade lappen medans tjejens respons var lite mera tonårig, jaja whatever säger jag ;)
På kvällen satt jag, Petronella, Malinn och Isabella i min källare med tända ljus och glass och bara pratade, mysig avslut på min Valentine här i staterna. 
 
Idag var det upp och hoppa och full rulle med att fixa och packa inför avgång mot Albany och helgkurs för att få mina sista skolpoäng. Malinns värdmamma körde oss hela vägen eftersom hennes pappa bor i närheten av dit vi skulle, väldigt bussigt och klirr i kassan. Vi hade iallafall köpt ett ljus som tack, vilket uppskattades. Resan tog ett x antal timmar tack vare trafik och panikattacker (inget allvarligt och alla överlevde haha) så nu sitter vi tre tjejer här på ett hotellrum, jag hade hamnat ensam men bjöd in mig själv i M och P´s rum, enda rätta! Mätta och belåtna är vi med varsin dator i knäet, hej vi är sociala. Petronella läser om meteorattacken, sjukta grejer som händer i denna värld! Vi ska snart på ett infomöte och sedan blir det nog "gymmet",som förövrigt består av två löpband och en crosstrainer, vi är alla rastlösa efter en heldag i bilen! 
Vi har en hel del olika kurser att "se fram emot" denna helg, aerobics, fun stuff to do with the kids och music workshop är bara några. Hej hopp vad vi ska ha kul denna helg! På söndag har vi hyrt bil för att ta oss hem, det blir förmodligen ett stopp på Woodbury outlet, woopsi då kommer pengarna ryka! 
 
Nej nu ska vi ta ikapp Vampire Diaries som vi missade igår, en vecka tills familjen kommer, hörs på söndag, UNTZ UNTZ!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0