Surprise!

Ja hallå allihopa nu ska ni få höra vad Sophie har hittat på för hyss! Just i denna stund sitter familjen på flyget över hit och jag längtar sjukt mycket efter att få träffa dom. Det sista jag sade till pappa var "Vi ses på lördag, jag tar taxi till hotellet så möter jag upp er där!". Vad han nu inte vet är att jag faktiskt kommer att träffa dom idag, därav rubriken SURPRISE! Jag tar mig upp till NY ikväll, åker till hotellet och antingen sätter mig i lobbyn och väntar, eller så ber jag personalen berätta att det har kommit ett paket till dom när dom checkar in, paketet är såklart jag ;) Påhittigt va? Åh jag vad längtar efter att se deras miner, ännu en klassiker är på g! Håll tummarna att jag lyckas och berätta inte för någon. Hoppas dom inte på något sätt lyckas läsa detta nu bara, men det tvivlar jag på!
 
Nu till en liten update på vad jag har haft för mig sedan sist. Jag ska förhoppningsvis hämta bilen idag, och gissa vad?! JAG SLIPPER BETALA! Min familj tyckte att det vore taskigt att låta mig betala när dom vet att jag "sparar" till resemånaden. Plus att dom vill inte hamna på pappas dåliga sida nu när han kommer, han är ju väldigt farlig trots allt den där pappa Jan. Så det tackar jag tusen gånger om för! Allt detta innebär att jag varit billös hela veckan, INTE kuul. Man är faktiskt handikappad i detta land utan bil, men jag har överlevt och förhopningsvis får jag tillbaka den idag. 
 
Igår hade lillkillen en prövodag på en skola som han förmodligen ska börja på till hösten. Jag, min värdpappa och tjejen gick upp tidigare och gjorde pannkakor och sedan bakade jag även kakor tills dom kom hem, duktig au air här borta? Ohja. Han hade haft en väldigt bra dag och vill redan börja där så det var ju lyckat!
 
Nej nu ska jag nog gå tillbaka till sängen, släcka ner i rummet, sätta på lugn musik och sedan somna om lite, är sjukt trött och skyller allt på Petronella som har börjat få med mig på sina klassiska nattpromenader. Hon är världens nattmänniska vilket inte är så konsigt när hon somnar i min säng varje kväll och hon inte behöver gå upp md barnen på morgonen. Jag lyckas somna efter 12 varje kväll och går upp halv 7, så schleten är man efter en sådan vecka. 
 
Får se om jag bloggar när fammen är här, kanske blir en liten update, annars hörs vi om en vecka, hare gött hejj! <3
 
Hela schablaket som kommer minus långstonken där bak såklart, som just nu har det gött på andra sidan jorden! 
 
10 h kvar wehoo lets go!


Kommentarer
Sofia

Hur gick det med surprisen dåå??! Tears of happinessss?? HÄLSAA SÅ MYYCKET!

2013-02-23 @ 11:40:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0