Fredag

Och så var det fredag igen och ännu en vecka har gått. En vecka som gått väldigt smidigt och inte alls varit jobbig, kan nog våga påstå att det varit en av dom bättre på detta år.  Det enda jobbiga är att man aldrig blir riktigt frisk så jag har inte kunnat träna denna vecka heller. Nåväl det kommer så småningom och lite promenader skadar ju aldrig. 
 
Veckan har flytit på och jag har jobbat som vanligt, träffat Petronella och Malinn och bara chillat. Min värdmamma åkte iväg till Jamaica med ett gäng andra värdmammor, inte alls avis nejnej. Börjar inse att denna sida av USA ligger väldigt bra till på detta jordklot, nära till många paradisställen och även annat roligt!
Lyckats spara min veckas lön än så länge men får se hur det går i helgen, brukar vara då som det rinner iväg. Behöver nya jeans och dom råkar ha 50% på Abercombie, woopsie får se hur detta går. 
 
Idag kliar det inte i fingrarna att skriva så får bara bli ett kort inlägg så ni vet att allt fortfarande är bra, vilket det är! Har även hört att Jossan och Feliks har kommit fram ordentligt och hittat lägenhet redan så det är ju väldigt goda nyheter. Dom kommer få det awsome därborta, får åka och hälsa på dom så fort man kan! :)
 
Nej ha en bra helg alla därhemma, det ska jag försöka ha även om det bara blir lugnt! 
Peace out
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0