Tuesday

Hej hopp då var jag tillbaka och det var redan tisdag! 
 
Hoppas ni därhemma hade en bra påsk och även helg, antar att det var skönt med lite långledigt?! Själv har jag inte firat påsk alls om man inte räknar att jag ätit ägg? Fast det gör man ju var och varannan dag så vi stryker det. I min värdfamilj har påsken varit den högtid man uppmärksammat minst verkar det som men hörde att dom hade en fin påskmiddag nere i beachhouset,var till kyrkan och letade ägg i hela 30s, kan inte varit något bra gömställe! Det kändes iallafall inte som att jag missade alltför mycket och jag vet att jag hade mycket roligare med Lotta. 
 
Min helg spenderades som sagt uppe hos Lotta i Doylestown. Tog lång tid att komma tid tack vare massa trafik och tusentals rödlysen, inte bra för blodtrycket kan jag säga. Men fram kom jag och fredagen bjöd på en promenix, hårdträning (den bruden kan träna!) och sedan mys framför "Kardashians" serien. Vi började om från början vilket var ännu roligare! 
I lördags vaknade båda tidigt och solen både sken och värmde gött kan jag tala om. Vi käkade frulle och sedan satt vi faktiskt ute flera timmar och bara njöt av att våren/sommaren var här över dagen. Vi tog även tillfället i akt att köra ett träningspass ute med Lottas kille. Han har varit personlig tränare så han visste hur han skulle köra med oss, jobbigt men kul! 
Sedan lagade han middag åt oss och bjöd på lite vin innan vi begav oss ut på Doylestown gator. Hade en jätterolig kväll som slutade med en barrunda, gratis fyllekäk inne på "wawa" och sedan efterfest med biljard och popcorn hemma hos Lottas kille. Somnade gott vid fyra-snåret. 
 
Söndagen behöver jag inte nämna för den var helt enkelt SLITEN. Mådde som man förtjänade och kan i eftehand inte förstå hur jag orkade köra hem. Men hem kom jag och tur var det för då fick jag träffa Petronella som varit borta i hela tio dagar. Jag berättar för henne hur jag mår och hon frågar om jag vill sätta mig på en bar och prata lite? Jag frågar först om hon överhuvudtaget lyssnat på något jag sagt (vilket hon tydligen har men valt att ignorera) och snäll som jag är går jag med på det, dock beställer jag en diet coke! 
 
Veckan rullar på och jag lyckades inte lura någon igår tyvärr. Hade tjejen hemma hela dagen så vi fixade våra naglar och hade lite tjejdag, jobbigt att vara au pair alltså. Sedan var det Starbucks som gällde på kvällen med Petronella och Malinn, good to have everyone back liksom! 
 
Som sagt tisdag idag och jag ska snart bege mig mot HAC för att köra kickboxning, gött med lite träning nu!
Tack och hej leverpastej! <3
Lottapotta aka Harry!
Sketafint hus!
 
Hon snodde min tröja, liten mini me!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0