Secrets

Jag måste få säga att jag är väldigt bra på att hålla på hemlisar även om det ibland kan vara vääldigt svårt. Idag har jag nämligen lyckats överraska Petronella och Matilda med att hämta deras systrar och skjutsat dom hit till Landenberg. Dom blev skapligt överraskade när dom stod där i badrummet och gjorde allt mellan himmel och gjord och helt plötsligt står deras systrar där, duktigt jobbat Sophie! Har vetat om detta i snart två veckor och det har varit oerhört jobbigt att inte säga något, men jag lyckade och det är det som är huvudsaken. 
 
Veckan har sett ut som så att jag jobbat och lekt med barnen som vanligt, i måndags fick jag Luke helt för mig själv och vi gungade, klättrade i träd och hoppade studsmatta, något som jag fått en nykärlek till, det är ju verkligen hur kul som helst! I måndags så var vi och åt frozen yoghurt på kvällen också, mummapumma. 
Igår hade vi tisdagsfrulle och sedan åkte vi och besökte Petronellas värdmammas möbelaffär, jag blev kär i typ 90% av allt som var därinne, önskar att man kunde ta med inredning hem...
Kvällen bestod av att åka på killens träning. Jag och tjejen stod och kastade Lacrosse till varandra, var min första gång och måste erkänna att jag började få till det efter ett tag. Dock råkade jag få bollen på näsan vilket var mindre kul och gjorde väldigt ont. Tror nånting hände därinne för nu är jag helt täppt och väldigt öm. Men men what doesnt kill you makes you stronger? Tog en springtur när jag kom hem och sedan kom alla tjejerna över och vi klippte mitt hår lite och kollade film och snackade massa :) 
Tjejen har förresten fått mycket bättre attityd och igår började hon gråta i bilen påvägen hem för att hon har så mycket i skolan och sade att jag var den enda hon kunde prata med. Lite småchockad blev jag och jag började också gråta och försökte trösta henne, har så svårt att veta vad man ska säga i sådan situationer men tror det blev bra :) 
 
Får se vad som händer idag/ikväll, ser ut som att det kommer blåsa upp till storm men det hoppas vi inte händer!  Jag har gjort massa ärenden och ska väl snart gå ut en sväng med hunden. Han har förövrigt spytt dom senaste tre dagarna så är lite orolig att det är något fel på honom. 
 
Btw måste tipsa Jossan om en låt, kanske har du redan hört den och det är jag som jättesen med den heter "Undressed- Kim Cesarion" och är sjuukt bra!
 
Uttråkighet i väntan på bussen 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0