Det var det?

Jaha då har man fått sin flygbiljett hela vägen hem till Stockholm/Västerås bokad. Kan säga att det var med blandade känslor jag öppnade det mejlet. Känns så sjukt hur jag sett fram emot denna upplevelse så himla länge och nu är det helt plötsligt snart över, vad hände? En sak är säker iallafall och det är att jag inte ångrat att jag åkte hit och att jag haft det helt underbart. 
 
Nej nu orkar jag inte skriva mera om det, har ju trots att allt lite över två månader kvar att se fram emot och den tiden är späckad med roliga grejer som tur är! Det närmaste som händer är en utgång i NY manana med massa brudar. Blir att vara uppe hela natten igen och ta första bussen hem, favorit i repris. Så imorgon blir det först att kolla på tjejens lacrossematch och sedan kanske träna innan jag och Malinn drar oss norrut för roligare äventyr, weehoo! Kommer vara skapligt slitna på söndagen så då kommer jag bara vara hemma och ni kommer kunna få en update igen. Idag står det inte så mycket på schemat. Sitter och äter frulle nu och ska dra mig iväg till gymmet om en liten stund och sedan funderar jag på att dra mig till köpcentrumet för att inhandla lite som jag fått beställt hemifrån. Ska hämta tjejen från skolan och sedan ska vi åka och fixa våra naglar och ikväll kanske vi har en "sleepover", får passa på nu när jag inte har något annat planerat! 
 
Igår blev en tidig kväll, somnade innan klockan 10 och ändå känner jag mig trött nu, kroppen blir väl aldrig nöjd? Stod ute på killens träning i två timmar, inte alltför kul kan jag säga men vad gör man inte för dessa små liven? Petronella åkte upp till NY med hela hennes crew igår medans jag var på kickboxing och slog upp mina stackars knogar igen, får låta dom läka helt tills nästa gång helt enkelt! 
 
Nej ingen mer inspiration till att skriva men får lägga till ett BTW! Jag såg att jag skrivit himmel och GJORD i mitt förra inlägg och fått massa kommentarer på det haha. Självklart vet jag att det ska vara JORD, så ni kan vara lugna, jag har inte tappat svenskan helt!
 
Dags att börja min dag nu, hare gött hejj! <3
 
Första veckan här, dags att träffa familjerna!
 
Mina första vänner här haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0