Hösten har kommit?

Kanske är det så att hösten har börjat komma även till mig nu, det blåser aningen kyligt (nordliga vindar?) och om kvällarna är det kallt att ha shorts. Detta gillas inte alltför mycket eftersom att jag är en sommartjej men vad ska man göra? naturen har ju sin gång den också.
 
Denna vecka har jobbet sett likadant ut, mycket läxor för tjejen och det verkar inte riktigt som att hon hänger med i skolan vilket resulterar i att läxorna tar längre tid, INTE kuul. Gjorde en god kycklingpaj till hela familjen igår som uppskattades, trevligt med våra små familjemiddagar måste jag säga! 
Våran tillökning i familjen mår bara bra, söt som tusan fortfarande men kissar och bajsar fortfarande inne, men han är ju trots allt bara en valp så jag ska väl inte ha alltför höga krav på honom! 
 
I måndags blev det godistajm, MUMMA säger jag bara, smällde i mig en heel del godis på min och Sofias tv-kväll. Vi hade sådan tur att dom hade kardashians marathon just när vi slog på tv:en, yeyy! 
Igår visade jag Sofia "Marshalls", man kan väl kalla det en liten outlet som har ALLT. Jag som inte skulle köpa något kom ut med ett par skor, oops, men jag lyckades även pracka på Sofia lite smått och gott, good job! Efter shoppingen tog vi oss en frozen yoghurt, ååh det är så gott och "nyttigt"!
 
Idag hade jag mitt tredje au pair möte som innebar en självförsvars lektion, mycket interessant men fick inte göra sådär väldigt mycket, som tur var var det gratis, pjuh där sparade jag några dollar! 
Har även fått kontakt med en tjej som spelar fotboll så det ser ut som att jag kanske kommer lira lite igen, kanske redan imorgon! Shit pommes nu bev jag nervös, har inte ens fotbollsskor haha, aja det löser sig på någe vis!
 
Dagens fundering: Vad ska man klä ut sig till på Halloween?, börjar närma sig om man går efter amerikanarnas tid, här började hysterin redan för 2-3 veckor sedan, störda männsikor emn jag gillar dom ändå! 
 
Nej nu kilar jag i sängs, hare gött hejj! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0