Chilledill

Jag fortsätter som sagt att njuta av mina lediga stunder på dagarna, vissa kan tycka att det att vara ledig sex timmar sådär på dagen kan vara tråkigt, är dom knäppa? Det är ju hur gött som helst! Man får göra precis vad man vill och man är ju i usa liksom! Jag blir lika paff varje gång jag är ute ch går och tänker, "här går lilla jag på andra sidan Atlanten med musik i öronen och bara njuter". Det är en sån stund jag alltid tänkte på hemma innan jag bestämde mig för att åka. Jag var ute med Erina varje dag och tänkte, detta skulle jag lika gärna kunnat gjort i USA, och nu är det faktiskt på riktigt, väldigt glad att jag gett mig ut på detta äventyr. Äventyr är verkligen vad det är, det händer saker hela tiden som för mig är nya medans dom andra har det som en vardag, alltifrån att gå och handla och få hjälp att packa ner allt i kassorna (ja jag vet jag är laaat!) till en sån sak att jag kan åka till NY bara sådär över en dag, awsome helt enkelt! Som ni kanske märker är jag på bra humör! Mycket beror på att jag får prata mer med er därhemma vilket alltid känns bra så tack för det <3
 
Ja ett litet luddig inlägg (nej jag är inte full) men jag hade inte så mycket att skriva om så fick bli lite hitt som hatt. Har haft två bra dagar med barnen, tjejen har mycket läxor och det är en hel del som jag inte fattar, känner mig lite smått korkad då, hon går liksom i femman, tur man inte är med på tv programmet "är du smartare än en femteklassare"!, jag skulle loosa. Iaf, lade mig i en park igår och läste + sov lite, hur skönt som helst. Och på kvällen åt jag frozen yoghurt med en dansk kompis, apgott, hur mycket godsaker som helst att lägga på, farligt farligt! Idag var jag och  handlade och gick på upptäcktsfärd här i området, det var hur underbart som helst ute, hoppas på en lika fin dag imorgon igen! 
Vi hade en mysig familjemiddag och sedan har jag bara tagit det lugnt på kvällen. Imorgon blir det träning igen och sedan ska jag hälsa på Hannas ersättare som kommer hit imorgon, blir spännande och detta innebär också SVENSKT GODIS, HURRA! 
 
Upp tidigt imorgon för att väcka tjejen (som innan skolan började inte trodde att hon skulle behöva nå hjälp alls på morgonen, haha trodde jag väl inte riktigt på) så ska hoppa in i duschen nu och sedan kika på kardashians, awsome och peace out! <3
 
 
Bjussar på en bild från våran tjejkväll, dags att ha en till snart måste jag säga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0