Kiss me

Jag får väl börja med att säga att rubriken inte är en uppmaning till alla killar därute, det är underbar låt som spelas på repeat i min öron så fort jag får chansen! Kiss me med Ed Sheeran, underbar! (ge den några chanser Jossan ;))
 
Veckan bara svischar förbi och dagarna rullar på! Starbucks har blivit en klassiker så nu kan dom tom min beställning, kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt?! Har umgåtts med Petronella och Sofia as usual och igår åkte jag och P för att träffa en ny tjej vid namn Malin som vi börjat umgås med, kul med nytt folk i våran svenska flock! Vädret är helt underbart, lagom varmt och idag kunde jag tom ha shorts, håll i hatten! Snart slut på oktober och jag går i shorts, me like! 
 
Skypade med zazza en sista gång innan hon drar till Aussie, buhu min man drar långt ifrån mig och kommer dröja länge innan vi ses, men jag unnar henne det och vet att hon kommer ha det sjuukt bra! 
 
Hunden har börjat fatta att han ska kissa ute nu och idag tog jag med honom på hans första promenad, han var lite nervös tror jag men verkade som att det var uppskattat att få se sig utanför husets gränser! Han och jag har varit ute hela dagen och när vi blev trötta tog vi en powernap i soffan, såå mysigt! 
 
Har börjat planera lite smått inför jul och nyår också. Ser ut som att det blir jul i Maine med familjen och sedan nyår i Miami och kanske en kryssning ut till Bahamas, låter väl inte helt fel? (ja det är absolut meningen att reta er där hemma lite!). Håller tummarna att det blir av!
 
Sitter här med Sofia och äter jordnötssmörskakor, asgott! Hon ska ju göra rematch (byta familj) så man får passa på att umgås med henne innan hon drar vidare mot nya äventyr! 
 
Nu ska jag vara lite social och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Snor Petronellas line, Goodmorning Sweden and Goodnight Amerika! 
 
 
 
Promenader i höstvädret
 
Gonna miss you <3


Kommentarer
Jossan

No need att ge den en chans, love it already ;) första "lyssningen"....den du!

2012-10-25 @ 10:12:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0