Sunny Friday!

Hoppsan här kommer ett till litet inlägg, 2 inlägg på 2 dagar, måste vara rekord! Nej men fick lite "skäll" för att jag varit dålig på blogga. Ursäktar mig med att det inte finns så himla mycket att skriva om jämt, dagarna ser ju i princip likadana ut i veckorna så då känns det ovärt att blogga. Men men here goes nothing! 
 
Det är fredag och solen skiner på som sjutton, jag har på mig stickad tröja, på tok för varmt! Sitter inne på starbucks med min "skinny vanilla latte", pumpar party musik i mina hörlurar och väntar på att en kompis ska komma och joina mig. Har känslan av att detta kommer bli en bra helg! Som sagt så har vi ff hos M på lördag så då blir det nog tjejkväll, och idag blir det förmodligen collegepartaj med våra nyfynna vänner. Så då kommer vi till dagens fråga, tvätta håret idag eller imorgon? Hmm, klurigt asså! Vill inte tvätta för ofta men vill ändå känna mig fräsch ikväll, dock bryr sig inte amerikanare. OJ va interessant för ett att läsa om eller hur?? 
Nej vi pratar om något annat. Nyår kanske? Har ledigt i 10 dagar och då är frågan vart jag ska spendera  jul och  nyår?? Kanske på nån tropisk ö eller bilandes genom Florida? Även detta ett väldigt klurigt beslut. Tjej med större i-landsproblem får ni leta efter! 
 
Igår hade vi tjejer en väldigt mysig frukost med våfflor, sylt, grädde, mackor och håll i hatten, HUSHÅLLSOST! Mumma att smaka det efter 5 månader i torkan! En stund senare befann jag och P oss på ett fik och vips så hade vi fått idén att vi kanske ska bli författare och skriva en bok au pair livet, hur det verkligen ser ut. Tror att alla au pairer kan hålla med om att man har en bild innan man åkte och sedan får man en annna när man väl är här! hmm vi ska spåna vidare på idén och se vad det kan bli av det. 
Varje trosdag kikar vi på vampire diaries och igår var inget undantag. Tre tjejer bäddade ner sig och glodde (snarare suktade) på tv-skärmen en timma och sedan skypade jag med zazza i M´s garderod eftersom hon ville ha tystnad när hon tittade på beauty and the beast, shysst! 
 
Nu blev det ju ett herrans inlägg ändå, duktig jag känner mig! Imorgon fyller min käre bror år och då blir det skype med allihopa, gud vad jag längtar efter att få prata med min farmor och farfar speciellt, saknar dom så mycket! 
 
Sist men inte minst kan jag nämna att jag ska på koncert i slutet av november, Gavin Degraw here I come! Alla vet kanske inte vem det är, men en snubbe man dunkade i tonåren och förknippar med One Tree Hill, epic.se
Och med det checkar jag ut, hare gött hejj! 
 
Tre glada brudar!
 
 
Våffeltime!
 
Morgondagen i ära, en bild på mig och birthdayboy! (paket är påväg)


Kommentarer
Feliks

Wihoooo!:)

2012-11-10 @ 09:21:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0