Söndag

Hej hopp alla, kände för att skriva lite dag igen hoppas ni inte har något emot det! Söndag idag då och det har varit en lugn men skön sådan. Vakande av en massa cirkus på övervåningen som vanligt, det är en sak jag INTE kommer sakna när jag far hem. Tänkte gå upp och säga hej till farmor och farfar men ingen verkade vara hemma så jag tog mig lite frulle och sade hej till min käre far och Heddy istället, nästan bättre faktiskt! Allting verkade vara lugnt hemma vilket alltid är skönt att höra, dom skulle på Babben Larsson ikväll så hoppas dom hade kul och tog det lugnt, det är ju måndag och jobb imorgon. 
 
Tog sedan en fika med min österikiska kompis Julia i mysiga Kenneth Square och sedan var det hockeydags. Hela familjen åkte för att hejja på Luke när han spelade, mycket roligt att se dessa små krabater som har skydd som väger mer än dom själva. Man räknade tydligen inte målen men skulle tyvärr tro att hade man gjort det så förlorade vårat lag, men dom kämpade tappert! Vi kom hem skapligt frusna så alla satte sig med en kopp te framför brasan och bara mös, väldigt trevligt. När konversationen började handla om testamente och annat jag inte riktigt fattade så kände jag att det var dags för mig att göra annat, och det gjorde jag. En skypedejt med Jossan på 1h och 18min, inte illa och väldigt välbehövligt. Feliks kom tydligen hem idag efter en veckas separation (omgad hur klarade dom det?!) så hon väntade ivrigt på det. 
Kom upp till familjen lagom till middagsdax. Spagetti och köttbullar fast med korv bjöds det på, väldigt gott då jag var otroligt hungrig. Sedan samlades alla framför brasan igen och kolla på Americas funniest homevideos, som dom tvättäkta amerikaner vi alla är. 
 
Jag kände sedan för en lite prommis då jag knappt rört på mig alls i helgen, så kom nyss hem från en liten promenix i mörket där jag stötte på ett rådjur (tror jag) och en orm/ekorre/groda, vem vet! Pratade med Sofia också som höll mig sällskap under största delen av min månskenstur.
 
Nu tänkte jag kolla nåt avsnitt av One tree hill och sedan sussa, ny vecka imorgon så dags att ta nya tag! Längtar förövrigt till Thanksgiving för att få prova på all god mat dom har här, hihi.
Godnatt! <3
 
Luciakyrkan
 
Hockeydags
 
Hejja Luke!
 
 
Jag och Lily
 
I pauserna roade vi oss med att ta roliga kort, hehe!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0