Mätt och firar 5 månader!

Fy bubblan vad mätt jag är, nästan så jag spyr! Har ätit så sjukt mycket idag, både onyttigt och annat, eller nej bara onyttigt, krävs en till fy bubblan för att ni ska fatta. Vi hade ju ff igår hemma hos Malinn. Blev en äkta tjejkväll med strawberry daiquiris (stavas det så?), apgod mat, shots, och maaaasssa tjejsnack och dans inpå småtimmarna, hoppas föräldrarna inte har cameror i huset! 
Firar också 5 månader i detta land idag, jisses vart har tiden tagit vägen?? 5 väldigt bra månader iaf med mycket härligt folk. Så skönt att jag har två tjejer här som jag trivs så bra med, P(Petronella) M (Malinn) S (jag då) gänget, eller snarare dom tre musketörerna, vet inte vad jag skulle gjort om jag inte omringat mig med sköna bönor!
 
Var på P´s värdbarns fotbollsmatch igår också, jättekul att se och gud va det kliar i fingrarna höll jag på att säga men menade såklart fötterna. Måste ta på mig fotbollsskorna och gå ut och spela lite. Feliks fyllde ju år också och jag fick skypat med allihopa, det var nog dagens höjdpunkt. Var så härligt att få prata med farmor och farfar, blir mycket som händer och som man inte håller sig uppdaterad om när man inte får prata med dom varje dag som man är van vid hemma. Huvudsaken är ju att allt är bra och det var det! Men vad jag blev sugen på farmors bullar...
En annan sak är att jag inte kan sluta tänka på hur stor Robin blivit, fyller 16 nästa gång! Han var ju nyss min lilla lillebror och nu ska han snart börja gymnasiet, tur att jag kommer hem då så jag får ge honom lite tips och kan se till så han sköter sig haha
 
En väldigt positiv sak är att min jobbiga känsla som jag hade förra veckan har gått över, kan kanske ha berott på att man hade humörsvängningar av en viss anledning, nej sånt ska vi inte dokumentera men ville bara säga att jag har en bra känsla i magen nu och kan möta mina 7 månader jag har kvar här! Kommer förhoppningsvis ha mycket att se fram emot, nyår i Miami, kanske swedish house mafia i NY i mars, sportlov som kanske kommer spenderas i Californien med familjen och sedan kommer Pappa hit, jisses vad tiden kommer gå fort! 
 
Nej nu ska jag nog slå på en rulle innan jag lägger mig, blir en tidig kväll! Puss och godnatt från lilla mig härborta <3
 
Mig, Malinn och Cato efter vinkväll hos P, bjussar på den i brist på andra bilder!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0