Frälst!

Ja det finns inga andra för att beskriva känslan jag har efter att ha sett den nya och sista twilight filmen! Den var så otroligt bra och klart mycket bättre än jag vågat hoppas på, är lite smått sugen på att ladda hem den och se igen haha, illa det här! Jag och Malinn hade twilight marathon och sedan drog vi och såg den nya, en toppen dag! Trots att det var fint väder så låg vi inne ännu en gång, men denna gång har vi en bra bortförklaring faktiskt, Malinn har ont i sina benpipor (vi diskuterade kring om detta var det riktiga namnet och kom fram till att hon kanske menade benhinnor?) så vi kunde tyvärr inte vara ute och gå ens. 
Var även på en liten luciaträning imorse, en dam som skröt så om att hon var från den första generationen svenskar men hon kunde ingen svenska...ja vissa människor är allt bra underliga. Kändes kul att sjunga svenska låtar och måste erkänna att det gav mig lite hemlängtan, dock var det en hel del falska toner från min sida, man är ju ingen Beyoncé direkt om man säger så! Men med lite träning ska nog detta gå! 
 
Igår jobbade jag ju som sagt lite mera än vanligt men inte gjorde det något när barnen ville vara ute och leka i det fina vädret. Jag satt fullt påklädd och läste min skvallertidning och var sedan ute med barnen och busade lite med hunden. Hade förövrigt 4 barn att ta hand om då en del föräldrar inte visste att deras barn hade halvdag, inga problem, Sophie fixar! Var även extra snäll igår och var barnvakt inpå småtimmarna (eller ja till klockan 22) då mamman ville gå ut och äta med sina vänner. Jag hade ingeting speciellt planerat så kände att jag kunde unna henne det. Speciellt efter att pappan slängt ur sig kommentaren att hon är så stressad att hon funderat på att sluta sitt jobb? Eh hallå är det inte därför jag är här?? Kändes som ett litet slag i nacken när han sade så men jag pratade med mamman igår och tydligen var det bara något hon kläckt ur sig som ett skämt, ja sådana missförstånd det kan bli! 
 
Nu har släkten börjat anlända också, inte hunnit träffat dom ännu men det blir nog en heldag med alla imorgon, funderar på att gå på min lilla killes hockeymatch! 
Har förövrigt sett lite småroliga saker som man bara skakar på huvudet och tänker "only in America", bilder på detta nedanför! 
 
Nu blir det att sussa, eller kanske se ett one tree hill avsnitt, BTW, MIAMI HERE I COME! Den 25 dec till 1 jan ska jag leva livet nere i Florida med Lotta, kommer bli sjuuukt kul! 
Säger tack och hej med en klysha (stavas det så?), Life is good!
 
Bortskämd hund framför brasan?
 
Liten tant som drar med sig syre, troddebara sånt var på film!
 
Nehe?
 
Kanske borde testa om detta funkar?!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0