Ny vecka nya tag!

Måndagen har gått och tisdagen är här. Igår fick jag testa på hur en riktig dag kommer se ut i mitt jobb och kan bara säga ME LIKE! Skjutsade barnen till roller hockey camp vid 9 och sedan var jag ledig fram tills jag skulle hämta dom, vilket var kring 2-3. Pysslade lite i huset med ditt och datt men hann också bara chilla och skypa med Jossan, Me like det också. Tillagade exklusiv middag, chicken nuggets med ris och grönsaker, ni går MER än gärna komma med bra förslag på enkel och nyttig mat, har en lista egentligen men alla förslag välkomnas. Känns faktiskt lite bättre med familjesituationen även om mamman kan vara lite stel ibland. Just det, tankade för första gången igår också, gick muy bien med lite hjälp från en snäll kille som på en gång gissade att jag var från Sverige, otippat! På kvällen åkte jag och tjejerna till ett ställe som heter Newark och fikade lite, diskuterade alltifrån avicci till politik, inga blåsta svenskar här inte! Har även sett att NIckelback ska ha koncert i närheten av mig i Juli, MÅSTE DIIIT men vet ej hur jag ska mig fram och tillbaka, får la gå i värsta fall?
 
Dagen hitills har sett ut som så att jag gick upp tidigt för att gå ut gå med Hanna innan jobbet hon, hon kommer i tid men jag inser att ingen av föräldrarna är hemma så vet ej om jag kan lämna dom ensamma. Blev ingen promenix men vi delade på en banan iaf. Nu tänkte jag skypa med Jonas dala dahlström och se vad han har för sig. Måste få tillägga att det finns billiga biljetter till New York i september på momondo, ca 5000:- tur och retur, Just putting it out there!
 
Hare gött så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0