Jahapp!

Som rubriken lyder så är det lite så jag känner just nu, har jobbat i snart 14 timmar och ska även jobba i helgen eftersom att pappan ska på hockey och begravning medans mamman är bortrest. Känns väldigt segt och hoppas verkligen att dom uppskattar detta! Hade verkligen sett fram emot en ledig helg och att sova ut men är ju svårt att säga nej nu i början. Allting känns ltie stelt igen med föräldrarna, känner mig mycket mera som en anställd som bor hemma hos dom och inte speciellt så mycket som en familjemedlem, hoppas detta blir bättre snart! Barnen är jättegulliga även om dom inte alltid vill lyssna så det är en sak som är skönt iaf. 
Har fått köra bil idag också för första gången, vilket gick bra trots den stora bilen. Och imorgon redan måste jag köra barnen själv eftersom pappan tydligen missat så mycket på sitt jobb idag för att han varit tvungen att hjälpa mig med barnen, kul att veta. Är lite si och så med föräldrarna just nu men läste att vi som är födda andra juni tydligen är gjorda för att lösa problem, så jag lägger detta i guds händer och hoppas på en kosmisk rättvisa höhö. 
 
Har annars varit väldigt varmt både igår och idag, ca 35-40 grader så ska inte klaga, har legat lite vid poolen båda dagarna och det har varit gött! På lördag blir det midsommarfirande och tänker jag inte jobba, så är det bara, eller?. 
 
Hoppas alla får en trevlig midsommar därhemma,
en slank han hit och en slank han dit och sen sade sophie godnaatt!
 
(Just det, måste berätta en konstig sak jag fick smaka idag, "antcamp" eller nåt hette det, alltså celleri med jordnötsmör och sedan russin, say whaaat??)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0