Friday friday!

Hej och hopp alla goa och glada!
 
Hoppas alla hade en bra midsommar, verkar iaf så efter alla facebookuppdateringar och bilder som läggs upp! Min midsommar har spenderats med att jobba en hel del men ändå en chill dag. Körde bilen själv för första gången, gick superbra, när jag lämnat barnen satte jag på musik på hög volym och sen var det bara att lägga i femman och köra. Nej kanske inte riktigt eftersom jag kör en automatväxlad bil, meen ni fattar. Hann tvätta lite kläder och leka Batman&Robin sedan kolalde jag på min minstas art show, vilket han blev väldigt glad för, duktig au pair! Vi var även nere vid poolen en stund idag också och sedan drog familjen ut och åt, dom ville att jag skulle följa med men blev så stressigt för mig + att jag och några andra skulle ut och äta senare, ville även ha lite ledigt efter en hektisk vecka. Kan även noteras att jag fick beröm för att jag hållt huset rent och plockat undan en hel del grejer idag, det kändes otroligt skönt faktiskt för då vet jag att jag gör nånting rätt! 
Ikväll var vi som sagt ute och åt på en chinesisk restaurang, sk*tgott och väldigt mättande, man får ju mat för en hel armé känns det som! Det var väldigt trevligt och imorgon vankas ännu mera trevligheter när vi ska fira midsommar hos en svensk familj som bor två hus bort. Jag ska stå för en liten apptitretare men vettetusan vad det ska bli ännu, surprise surprise! 
 
Nej nu ska jag nog lägga undan datan på ett bord (en regel hos familjen eftersom det är en brandfara att ha den i sängen) och sedan försöka njuta av att jag får sovmorgon till 9, yeey me!
 
Nej nu ska jag och edward sova tror jag, känner oss lite trötta (fast vampyrer sover väl inte? aja), hej och godnatt från Landenberg!
 
 
 
Härlig bild från en häärlig kväll, saknar er därhemma! < 3


Kommentarer
SMeijer

Å vi saknar diiig!! <3

2012-06-25 @ 00:31:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0