En vecka i detta såkallade amerika!

Japp en vecka har redan gått mina kära vänner, men känns som mycket längre, har hunnit varit på 3 ställen redan liksom, om det fortsätter såhär komemer jag ha sett hela amerika om 2 veckor! Men så är inte fallet, nu har jag faktiskt kommit till mitt hem, äntligen! Har en hel våning för mig själv med badrum, vardagsrum/lekrum, vilket är underbart, så har spenderat kvällen med att packa upp alla kläder och ställt fram bilder på nära och kära och ligger just nu i min stora och skööööna säng med en gizmo på armen och en edward som tittar på mig. Nu undrar ni såklart vem denne edward är, jo nu ska ni få höra, det är ingen mindre än edward cullen jag har i mitt rum. Tyvärr inte den riktiga men en i kartong får la duga sålänge. Han har blivit vidareskickad bland många au pairer, en trevlig tradition sådär! Fick också en liten present av familjen, lite badrumsartiklar och ännu en välkomstskylt som killen i huset gjort, gulligt! Barnen har fått sitt godis, vilket dom älskade, och gav föräldrarna deras present idag och dom verkade också gilla det dom fick, so we are off to a good start!

Imorgon börjar jag jobba, ska köra barnen lite hit och dit och sedan blir det lite lek på eftermiddagen och sedan får dom en helkväll med moi, not bad! Föräldrarna är nämligen på en affärsresa och en affärsmiddag, så då är det upp till bevis! Allting känns iallfall bra med familjen, var lite nervös kring föräldrarna ett tag men hade ett litet snack med pappan och då blev det bättre. Så nu är det bara att tuta och köra! Hoppas även på att få träffa två tjejer som bor här i området imorgon och skaffa mig lite amigos!

Hann även med att skypa med två underbara personer, zazza the king och fiapia, yeeyyy! 

Sussa nu för ska upp relativt tidigt imorgon, så "hade" as we say in norway! (det rimmade om ni inte märkte det) 
Tänkte att ni skulle fått massa bilder men det tar för lång tid så får bli imorgon eller något :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0