Blissfull Sunday!

Jaarå två dagar till har gått och vi kör på!
 
Först till gårdagen där jag firade midsommar på blandat amerikanskt/svenskt vis, väldigt trevligt. Många av grannarna samlades hemma hos en svensk familj som bor två hus bort från mig och vi spelade svensk musik, gjorde midsommarkransar och ja hade det allmänt trevligt, vet dock inte hur lyckad min krans blev men det är en annan historia. Jag och Hanna hade gjort en apptitretare som bestod av mozarella och tomater, dock inte lika god som den pappa och Heddy hade med sig från Italien (den var gudomlig!) men man får göra det bästa av vad man har och det blev väldigt gott ändå! Fick även använda min klänning som jag köpte i Paris för andra gången, TUR att jag köpte den liksom! Nej men allt som allt var det en väldigt mysig dag och underbart väder. 
 
Idag har jag tränat för första gången (kors i taket!) och ska väl försöka komma igång med träningen nu, gymmet ligger ju faktiskt på gångavstånd. Sedan slappade vi vid poolen hela dagen, även det gudomligt och fick lite färg också. Har skypat med familjen för första gången också, underbart att se och höra allas röster, även Erina fick vara med på ett hörn, high tech hund det där. Robin hade tagit över mitt rum (not surprised) och även skaffat flickvän, gulligt värre och grattis till honom : ) Skulle blivit shopping för hela slanten idag också men visade sig att dom stängde tidigare än väntat så vi valde att arbeta på brännan istället och sedan åka till en mindre butik med massa skit och bra grejer, hittade ett par fina träningsshorts iaf, får shoppa loss en annan dag helt enkelt. För er som är interesserade av min kost här nere så kan tala om att jag idag ätit två mackor, en banan, en cookie och sedan baconpopcorn, låter inte alltför för gott jag vet, men ger man det nån chans så slinker det ner vill jag lova.
 
Hur går det med familjen då? Jo tackar som frågar, det går fram och tillbaka hela tiden, ena stunden känns det jättebra och andra lite stelt, så jag säger det om alltid står i min dagbok när jag skrivit efter en utekväll "vi får se vad som händer". 
 
Nu ska jag SLÄCKA lampan och sova, har kommit till det stadiet att jag vågar det nu, så "stay tuned" som man säger i detta Amerika !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0