2 veckor!

Imorgon firar jag två veckor hos familjen, tiden har gått fort och allt har varit väldigt upp och ned. Stämingen just nu är bra måste jag ändå få tycka (peppar peppar!). Var modig nog att ta upp snacket om bensinen idag med pappan och han tog nästan orden ur min mun och höll med om att det var orättvist att jag fått betala det, så jag fick tillbaka det + lön för två veckor, så nu sade det klirr i kassan! Han hjälpte mig att öppna bankkonto så nu är är det bara att börja shoppa, eller måste ifs vänta på mitt bankkort men sen så!
Apropå shopping så ser det ut som att det blir en tjejtur till New York nästa helg, awsome!! Då ska det spenderas pengar för det tycker jag själv att jag är värd, hihi. Blir att åka hem til Landenberg på fredagen isf och sedan New York lördag-söndag, läängtar! Vet att en viss person vid namn Fiapia blir avis nu iaf ;)
 
Annars har jag jobbat mycket idag, kört en hel del, städat badrum, städat undan lite i huset, lagat mat, dusch/badat barnen så allt skulle vara klart tills mamman kom hem från jobbet, då åkte vi nämligen direkt till deras beach house, inte illa, vi ska vara här till nästa lördag, eller ja fredag för mig. Jag och mamman pratade faktiskt större delen av resan vilket kändes väldigt bra, hoppas bara att det håller i sig, håll tummarna där hemma! 
 
Sliten brud tänkte lägga sig tidigt för att försöka sova ut lite men ändå inte sova alltför länge imorgon. Det är dock väldigt varmt i mitt rum just nu, inga nordliga vindar här inte! Men sömn ska jag nog klara att få mig, men först ett "new girl" avsnitt, ni som inte tittar på det, BÖRJA, det är riktigt kewl. 
 
Och apropå ingeting så tycker jag att en vänlig själ skulle kunna skicka över lite svenskt hederligt lösgodis (Jossan du kan köpa åt mig för du BORDE veta vad jag gillar, så kan Feliks posta det till mig), efter ca 2 månader utan sötsug så har det kommit tillbaka, gott folk, I`M BACK!
 
Nu bidde det sängen, godnatt från ett mysigt litet rum är i Bethany beach (om ni skulle vilja googla och se var jag håller hus) :)
 
 
 
Strike a pose!


Kommentarer
sm

Vad jag gillar den sista bilden! it says löööve!

Fan va rätt du hade, du anar inte hur avis jag blev när du skrev om NY!! Klockrent skrivet!! Du MÅÅSTE ta massa kort på stan då, grejjerna du shoppar, ALLT ALLLT ALLT!!
<33 u

2012-06-30 @ 03:33:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0