10 dagar, en hel del kvar!

Jarrå, vi fortsätter med samma visa på jobbet, upp vid 7 och chilla till 7:30 när barnen ska upp och gödas och sen ÅKA med i bilen. Pappan har ännu inte fixat med försäkringen så jag glider runt i framsätet på en minivan medans mamman kör, känns lite bortkastat med tid men så kan det vara! Var vid poolen första gången idag med ett av barnen, känner mig inte helt i bikiniform men bada bör annars dör man?, speciellt när det är 30+. Som sagt jättevarmt och fuktigt ute idag så man ville knappt vara ute, så jag och pojken var inne och ritade hela förmiddagen, blev en sjöjungfru och en karaktär som heter "brave". Måste säga att jag blev skapiligt nöjd med resultatet med tanke på hur otroligt kass jag är på att rita! 
 
Hade ett litet mentalbreakdown idag också, blir lite mycket på en gång med allt som ska läras, göras och lagas, denna mamman har verkligen koll på ALLT! Vettefasen hur allt detta ska gå och är speciellt nervös när det gäller maten, det ska vara protein, kolhydrater, grönsaker mm, ni som känner mig vet att när någon börjar prata om sån skit tänker jag "vad är det?", ät det som är och ser gott ut! Ikväll gjorde vi "mac and cheese", smakade dock inte eftersom det inte blev något kvar haha, så jag slängde i mig lite tacoköttfärs och håll i er sallad med tomater och gurka, nyttigt värre och en guldstjärna till mig tycker jag!?
Har också testat på att fånga eldflugor idag, så nu kan jag kryssa av det på min bucket list!
 
Tänkte sussa nu men måste erkänna en lite pinsam sak först, jag sover med lampan tänd och har en ögonbindel för ögonen, läskigt att ha en mörk källare för sig själv ju, får se när jag kommer över detta stadie! 
 
Nej nu slänger jag på mig min ögonbindel och säger tack för idag alla goa och glaa!
 
 
 
 
 
 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0