Oväntad sleepover!

Ett riktigt oväder är det som har lett till denna såkallde oväntade sleepover. Halva släkten till min familj kom idag inkörandes och invarderade huset, med 2 extra barn och 4 till fruntimmer så var min hostpappa och son ensamma med 10 tjejer denna kväll, inte illa pinkat! Vi satt alla ute på våran terass och åt midddag när det börjar regna och ingen tänker nå mer på det, men en kvart senare så smäller det till ordentligt, lät som en bomb och det visade det sig även vara, hehe nej men det var blixten som slog ner ca 10m från vårat hus, läskigt! Känns inte kul när man inte är hemma i trygga Sverige, här kan vad som helst hända. Iallafall så blev jag utkickad från mitt rum då det inte fanns sovplatser åt alla besökande, så nu ligger jag hemma hos P 40min efter min curfew, yeeey, OCH jag får sovmorgon imorgon eftersom min dotter inte ska på sitt camp, INTE mig emot säger jag bara! 
 
Senaste dagarna har det väl inte hänt så mycket, jag har tränat och försökt jobba på att få tillbaka min "tan" igår då jag tvingade med mig barnen till poolen (stackars barn säger jag bara!) och umgåtts. Har fått skälla ganska mycket på barnen denna vecka och fått ge dom extra läxor för att dom inte lyssnar, hårt men rättvist!
 
Så nu ligger jag iallafall i P´s säng och vi båda är duktiga och bloggar (Y). Vi få se vad helgen har att bjuda på, jag är själv i huset igen då halva familjen drar till beachen och den andra till Californien (AVIS!) och ska promota något som heter "Hamboards", googla det och lägg det på minnet, detta kan bli stort! ;) 
 
Datorn vägrar samarbeta så ni får bilder imorgon och btw så saknar jag er därhemma mycket!
 
<3
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0