M&M

Jag har blivit besatt av m&m godis! Så himla gott, får i mig det nästan varje dag på något sätt, vare sig det är i en glass eller om jag köper ett paket vid poolen, ikke bra i kampen mot fetman! Ska verkligen försöka bli lite nyttigare nu och inte äta så mycket skit plus vara duktig med träningen, vi börjar i morgon!
 
Denna helg har varit väldigt bra! I Fredags åkte Hanna till Long Island för att få ihop sina sista credits innan hon åker hem, så hon lämnade mig och Petronella ensamma, nästa helg blir det tvärtom! Jag fick skypa med pappa och Heddy, var ett tag sedan sist så det var väldans kul att se och höra dom + älskade Erina!
På kvällen åkte jag och P till en Hibacci restaurang, detta spännande namn innebär att dom lagar maten framför dig. Våran kock var väldigt duktig och rolig, hans motto var "no shower, no boyfriend!", fråga mig inte vart han fått det ifrån eller vad som menas med det, men kul var det iaf och jättegod mat! Efter detta lagade vi till varsin mojito och satte oss ute på altanen och snackade tills mina ögön började falla ihop, men väldigt trevligt var det och så himla skönt väder på kvällarna, shorts och linne räcker, underbart! 
 
Vi tog lite sovmorgon i lördags och jag åt onyttiga froot loops (såna dom äter i spy kids!) framför tv:en, längesedan jag gjorde det but I love it! Sedan blev det en prommis med hundarna vid en liten sjö och poolhäng, är i stort behov av att bli brun igen, hatar att vara blek! Skypade med Jossan i två hela timmar, long time no see och fick veta och hon en viss bror är lite smått officiella, well it´s about time säger jag bara! 
Kvällen bjöd på trerätters middag, brie och kex till förrätt, kött och potatisgratäng till huvudrätt (en klassisk favorit!) och till efterrätt, brownie med glass, detta tackar man inte nej till! Vi bestämde oss även för att åka till en stor outlet och shoppa lite idag, vilket vi gjorde! Blev lite fattigare och har insett att jag måste försöka börja spara lite pengar, dock lättare sagt än gjort! Vi hann även med att lägga oss på stranden några timmar och jobba på brännnan, lite röd om kinderna blev man allt, hurra!
 
Kollade "Crossroads" med tjejerna när vi hämtat hem Hanna från sin kurs, och nu ligger jag i sängen helt ensam i detta stora hus för första gången men jag är så trött så det blir nog inga problem att somna! 
En fågel har även viskat i mitt öra att jag har två vänner hemma som fyller år snart, kan inte göra annat än att viska tillbaka att kort och present är påväg så håll ut! 
 
Hoppas alla hemma haft en bra svensk helg, vet att pappa och Heddys semester är slut, stackare, bara att ta nya tag och jobba mot nästa semster om ett år, nej förlåt nu var jag taskig men kunde inte låta bli! 
 
Nu ska ni få lite bilder att glo på medans jag säger Tjingeling och godnatt!
 
Tubing!
 
 
Ett annorlunda ställe att sitta och läsa på
 
Middagsbjudning med alla tjejer!
 
 
 
Glad Sophie vid våran "områdesskylt"
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0