I´m wide awake

Nej jag är inte wide awake utan det är min favoritlåt för tillfället med Katy Perry, kommer definitivt hamna på min lista över usa-låtar! 
Igår jobbade jag hela dagen som vanligt, fick dock en liten paus på eftermiddagen när barnen sprang över till grannarna, så då fick jag ÄNTLIGEN lite skypetid, även kallat tid för nära och kära! Fick skypat med zazza brassa mandelmassa, hon mådde bra och hade träffat mig, nej förlåt jag menar Feliks på Erikslund, vill också träffa alla igen! Hann också med en liten pratstund med Feliks och Jossan, skämde ut dom lite, min skyldigeht som syster helt enkelt. Dock blev nästan jag mer generad, hehe pinsamt. Annars bjöd jag barnen på smoothie vilket var riktigt uppskattat och dom lovade att vara snälla resten av dagen, men 2 timmar senare bråkade dom som vanligt igen, in det ena örat och ut det andra eller vad säger man? Kom på dom med att smygkolla på tv på sin ipod, då blev det ingen dessert, hårda bud i mellerud helt enkelt. Körde ett träningspass på kvällen, hur skönt som helst, var alladeles ensam inne på gymmet och hade mycket energi så sprang 45 min, shise säger jag, längsta tiden jag sprungit någonsin tror jag. Annars var det bara chill hela kvällen med tjejerna. :)
 
Idag vakande jag och skulle skypa med Fiapia, tror ni att hon var inne på bestämd tid? Nopp! Inte helt otippat dock så jag hade en backupplan, vilket var min käre pappa och Heddy som jag fick skypat med en bra stund, härligt eftersom det var ett tag sedan! För er som undrar så loggade Fia in en halvtimme senare men då hade jag ej tid, busy woman här vettni!  Annars åkte vi allihopa till en liten "river" idag och badade med barnen och spelade in en film som jag tror blev otroligt dålig, och det tror jag kanske att alla (utom barnen) kan hålla med om haha. Lagade kyckling och broccolipaj till middag, väldigt uppskattat, NOOOT! Tjejen åt med lite protester men killen satt säkert en halvtimma med allt innan han ens började äta, jaja sånt man får vänja sig vid antar jag. Åkte och åt hemmagjord glass på en "farm", apgott! Tog en cookie dough smak och nåt mer liknande med smarties, inte illa kan jag säga. Sedan chillade vi hemma hos en annan au pair innan det var dags att bege sig hemmåt. 
 
Imorgon är det fredag och då tänkte vi åka till ett litet ställe och röka vattenpipa, hurra längtar!  Och lördagen kanske spenderas i NY på en broadway musikal om allt går enligt planerna, håll era tummar! 
Dags att sussa och se om man kan komma upp på en morgonprommis imorgon då, tredje gången gillt eller vad säger man??
 
So long allihopa och peace out från Amerika! 
 
 
Hade inga nya bilder fran Amerikat så bjuder på en från thailandet! < 3
 
 


Kommentarer
Din man

DU ÄR DEN BÄSTA!!!!!!!!!!!!!pusssssssssssssss
GLÖM INTE DET!

2012-07-15 @ 21:28:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0