Hej stoppljus!

Ja det är nämligen så att jag lyckats få världens finne i pannan, den är alltid lika kul! Min tjej frågade om jag blivit slagen med ett baseballträ, men så var ju tyärr inte fallet. Sprit och massa aniktsvatten har hällts på den så jag håller tummarna att den försvinner snaart.
 
Helgen har varit muy bien, åkte och klippte mig i lördags, blev väl varken helt nöjd eler missnöjd men nu är det gjort och det var verkligen välbehövligt! På kvällen blev det lite ferreberre, vi gjorde lax i ugn med klyftpotatis tillsammans med två andra svenska tjejer och en tyska. Sedan lyxade vi till det och gjorde oss mojitos, mumsi men farligt! Största spritflaskan jag sett, var hela 2 liter i den och idag såg vi att det kanske var 3 dl kvar, oops! En riktigt kul kväll var det iallafall!
Idag hann vi bara vakna till innnan det var dags för au pair möte och denna gång var det tubing som stod på schemat! Var väl inte riktigt vad jag tänkt mig, vi satt i en ring och åkte ned längs en flod som var knappa metern djup i ca 5km i timmen, bra för baksmällan men har väl gjort roligare saker i mitt liv om man säger så. Efter detta köpte jag och tyskan Grottos pizza, ett känt pizzaställe här borta och gott är det, speciellt en dag som denna. När jag kom hem hade även familjen gjort det så jag var lite med dom och pratade om hur deras helg varit mm. Hade inte räknat med att dom skulle komma hem så tidigt som dom gjort så det var tuur att jag hade städat undan här hemma. 
 
Chillkväll med glass och chips och jag såg Titanic för typ första gången i mitt liv (ja ni läste rätt), bra film men ush vilken panik jag får av att se folk drunkna och sånt, så ser nog inte den filmen på ett bra tag igen och håller mina tummar och tår att jag inte får några mardrömmar! 
 
Veckorna bara går och går och jag blir äldre och äldre, men sånt e livet, ny arbetsvecka imorgon så nu ska jag samla nya krafter genom att sova, nighty night from Amerikat!
 
Jag Hanna och Leslie (tyska tjejen) för några helgen sedan :)
 
Jag och min tjej får pedikyrer
 


Kommentarer
SM

Skönaste rubriken på inlägget, Hahah! Jissespommesfrittes, du har äntligen sett filmen, vad var det som fick dig och se den nu och inte alla andra 5011 ggr man tjatat ;) hihi
Dags för skype igen tycker jag!! Puss

2012-07-24 @ 00:57:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0