Finito!

Japp lite så jag känner just nu efter 2 hela jobbdagar! Trots detta måste jag även säga att det varit två bra dagar, barnen har väldigt snälla och relativt lugna, vilket betyder att jag kanske bara behövt höja rösten 5 ggr om dagen, tummen upp för det! Igår dansade vi nästan hela eftermiddagen till massa sånger från dinseychannel (jossan du skulle gilla många va dom!), klätt ut oss och haft modeshow och idag var vi ute på en cykeltur (hur svettigt som helst ), lekt skola och vi hade även ett litet spa där jag och Luke fick varsinna pedikyrer, 4 av 5 toasters. Idag har jag även lyckats försova mig för första gången, uuush vilken panik jag fick kan jag säga när jag vaknade kvart över 8 och tjejen ska vara på camp vid 9. Som tuur är så var både hon och killen vakna när jag kommer uppsringandes helt nyvaken med tröjan bak och fram och hennes kommentar var bara att hon gilalde att hon vaknade efter mig för hon hatar när jag kommer och väcker henne på morgonen, haha så jag vaknade med ett gott skratt iallafall! 
 
Idag har jag också fixat mitt första stopp i toaletten, duktigt av mig måste jag ändå få säga och just nu sitter jag och jobbar över, vet dock inte hur länge, pappan ringde och undrade om jag kunde jobba så han kunde äta middag med en vän. Snälla Sophie som aldrig kan säga nej säger såklart ja, hade egentligen inga andra planer så nu sitter jag här med en bagel och lite jordgubbar och tar mig lite kvällskäk. Mamman är inte hemma på hela veckan så jag kör solo väldigt mycket och kan säga att huset skulle nog vara skapligt kaos utan henne och mig haha, inte för att vara den som är den men typiskt killar! 
 
Får se vad dagen imorgon har att bjuda på, det är väldigt varmt och fuktigt just nu vilket är skönt för det har varit lite kallt i helgen, och med kallt menar jag 20-25 grader, allt för att reta er därhemma lite, hihi.
 
För mig är det ju kväller och ni alla ligger väl och sover (sömntutor!) men ha en bra dag när vi vaknar, antar att ni läser min blogg det första ni gör när ni vaknar ;)
 
(P.S. för er som undrar så börjar stoppljuset att försvinna, # lycklig tjej!)
 
Hare gött hej ! 
 
 
Lily´s Salong!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0