Chicken frie!

Innan ni frågar så nej jag har inte äti friterad kyckling idag, eller ifs åt jag ju chicken nuggets men det är en annan femma. Detta är ännu en asgrym låt som jag blivit introducerad till, tjejerna fick in mig på countryspåret och måste erkänna att låten är hur skön som helst, Chicken frie med zac brown band heter nästa nya hit på Sophie´s lista! 
 
Har egentligen inte så mycket att berätta från dom två senaste dagarna, har jobbat mer än det var tänkt för att barnen haft diverse "skador" och inte åkt till till deras camp. Vi har lagat kokosbollar (som jag endast blev lite halft nöjd med) och lyssnat på musik samt gjort en spellista till "trucken" (min bil) , det kan behövas kan jag säga. Här är dom nästan värre än hemma i Sverige med att spela samma låtar om och om igen, guuh så hemskt säger jag bara! 
 
Igår fortsatte jag även kampen mot fetman med en rejäl träning med Hanna, 45 min på löpbandet och sedan en heel del styrketräning och idag var jag ute och gick (pappan fick övertala mig för jag ville hellre ta en "nap") och mötte sedan upp Petronella på gymmet där jag gjorde lite styrke och fick sedan skjuts hem dom 300m jag har till gymmet, grymt va?! 
Det var även världens regnväder idag, endast 20 min men jag har aldrig sett så mycket regn tror jag, sprang 20m och blev helt dyngsur och alla bilar körde i halva hastigheten än normalt så jag hade nog världens tur att jag inte fick vattenplaning! Och apropå bilar här, tror inte fölk här har lärt sig att grönt betyder GASA, tar sju svåra år för folk att börja röra sig vid rödlysena, och med min korta stubin är detta inte bra för mitt hjärta kan jag tala om!  
 
Helgen ser iaf ut på så vis att familjen åker till beachen manana och jag blir hemma själv, kreepy, vet ej om jag vågar sova själv, kanske smyger upp till Petronellas hus... Vi ska förmodligen klippa oss och gå på bio imorgon och på Lördag blir det kanske Philadephia för att möta upp Lotta från au pair skolan och lördagskvällen bjuder på god mat och kanske en och annan mojito, måste ju passa när vi är två tjejer som har FF ;)
 
Nu blev det en liten uppdate så ni vet att jag lever och slipper sakna mig för mycket, hade inga roliga bilder så ni får en på tre fina brudar att titta på tills nästa gång, Hasta La Vista! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0