3 weeks!

Japp idag var det tre veckor sedan jag lämnade min trygga vardag och kom till detta land, Amerikat. Tiden har gått fort och jag gillar landet mucho. 4 av 5 toasters än så länge. Om ni undrar så överlevde barnen (och jag) lördagskvälen, dom kollade i princip bara film och somnade sedan. Igår skjutsade jag iväg alla till stranden och drog sedan själv till poolen för lite "alonetime", vilket var skönt. Men vädret ville inte samarbeta med mig så jag låg och svettades heela tiden vid poolen och gav tillslut upp och skypade med Feliks och zazzabrazza isället, mycket bätre! Nu börjar jag även få en hel del färg vilket är sweeet!
 
Idag drog jag med pappan och dottern + hennes kompis till stranden och var där en stor del av dagen, mycket bättre än poolen då det fläktar och vattnet är väldigt skönt om jag får säga det själv. OCH vi får inte glömma ögongodiset, the lifeguards!
Var ute och åt på en restaurang som inte direkt var mysig tyvärr då det var väldigt hög volym på allt därinne, ja jag vet jag låter som en gammal kärring, men är faktiskt 20 fyllda. Efter maten drog vi ner på stranden och hade movienight med typ 100 andra pers, såg mästerkatten, sjukt kul faktiskt. Även en upplevelse att kolla på film på stranden. En annan sak är att jag fått tillbaka mitt rum, huur skönt som helst, är ingen bortsprungen katt längre!
 
Saknar er därhemma massor och hoppas att ni saknar mig också, om inte så drar jag en gammal goding som säkert får er på andra tankar, HARE GÖTT HEJJ!
 
 
 
 
 


Kommentarer
SM

Detta inlägg GILLAS!! de sista tre orden gjorde sitt!! du är saknad doll!

2012-07-04 @ 00:23:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0