120717

Okej, jag har en connfession att göra, jag älskar Justin Biebers låt "boyfriend", skyller till 100% på min "amerikanska dotter" men så är fallet så nu vet ni. 
 
Till mina två senaste jobbdagar nu då. Har en väldigt chill vecka framför mig eftersom att barnen har camp typ hela dagarna och sedan har dom ännu ett camp via sin kyrka på kvällen, så jag är ledig en del på dagarna och sedan slutar jag tidigare, plus att dom åker till beachhouset på torsdag så jag är ledig på fredag, yeey me!
Håll i hatten nu, för jag kan tala om att jag klarade att gå upp tidigt i måndags och var ute och gick en runda innan frukost och sedan var jag iväg och tränade efter att jag kört barnen, 1-0 till Sophie i kampen mot den amerikanska fetman! Annars gör man väl inte så väldans mycket här på dagarna och igår var jeg extra ledig eftersom mamman jobbade hemifrån och tjejen åkte till en kompis. På väg till denna kompis stötte jag på en hel del hinder, vägar var stängda, gpsen hade lågt batteri och jag kunde ej ringa eftersom att min tele är satt på kanpplås och ingen verkar kunna koden, kuul! Slutade med att jag fick ställa bilen på en infart och gå sista 100m till huset, så ska det INTE gå till här i Amerika, här kör vi fram till dörren! Och på tal om Amerika så kan jag tala om att jag hitills varit på en drive-in bank, ätit peanutbutter and Jelly sandvwich och insett att man kan dela på en vanlig måltid eftersom allt är så stort här, det ni!
 
Idag har jag jobbat till och från och även skypat med Jossan, yeyy, barnen har varit realtivt snälla, vi har lekt lite frisör och spelat spel. Har lovat dom att åka och köpa smoothie på torsdag om dom är snälla hela veckan, får se om dom lyckas! Var till cheeskake factory och hade lite "avskedsmiddag" för Alida som åker hem imorgon, jag och Hanna åt jättegoda avocado wraps, låter kanske inte alltför gott men ohh vad gott det var. Och cheeskaken ska vi inte nämna, gudomlig men mastig! Fick köpt med mig en kalender som jag lyckades glömma hemma hos P men nu ska jag försöka få ordning på lite saker och ting här borta, mycket som ska kommas ihåg! Några småkillar som kom fram och pratade med oss inne i bokhandeln (nytt raggningsställe? haha) och vi gav dom Hannas nummer så kan dom ringa och terra henne så vi slipper, hehe. 
 
Nej nu har jag kluttrat ner det som behövs tycker jag, hoppas ni orkar läsa! Jag ska sussa för imorgon blir det samma rutin som i måndags med promenad och sedan träning, hare gött hej så länge mina nära och kära! :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jossan

Så stolt över din kamp mot den amerikanska fetman, själv har jag också dragit mig ut på en prommis innan frukost idag! Blir 3 nyttiga veckor innan Mallis :o Saknar dig bud!

2012-07-18 @ 11:41:47
LindaD

Åhh vad mysigt och skoj du verkar ha det! Njut av all din tid Sophie! Jag åt med på cheescake factory när jag var i Usa, grymt bra men så stora portioner hihi.

2012-08-20 @ 16:27:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0