One week

Om en vecka är jag i MIAMI, UNTZ UNTZ! Längtar som tuuusan, ska bli så skönt med värme och skitkul att träffa Lotta igen, märks det att jag är taggad?? Hope so!
 
Dagarna rullar på och jag spenderar mycket tid på Hac, älskar som sagt stället. Provade på deras inomhuspool häromdagen, inte pjåkig alls, gick ju att simma i och hade ögongodis så tummen upp på det. Något jag inte fick testat på var bubbelbadet. Detta pga att det satt fyra 70+ där i när jag tänkte sätta mig där i och jag kände inte helt för att sitta där i med dom ensam, next time! 
Igår såg vi sista avsnittet av gossip girl, super bra men hallå ska det komma en ny nu? Palla. Varför ska alla ensvisas med att klämma ur så mycket som möjligt av alla serier så dom tillslut blir dålig? Kanske ska plugga till, ja vad det nu är som bestämmer sånt och säga min mening om detta!
 
Tisdag och idag testade jag och Petronella på ett mysigt diner som låg lite längre bort än väntat (tackar Petronellas beräkningar för det) men oj så gott det var. Blev pumpkin spice oatmeal pannkakes, låter kanske inte supergott men det var det och som sagt så har dom pumpkin i allt som går här borta. Strålande väder så hade nästan kunnat springa i shorts men svenne som man är så tänker man "nej jag vill inte bli sjuk". Så på med en jacka och sedan köra järnet, blev hela 80 min tillslut, lite smått stolt faktiskt. Sedan städade jag min bil, måste ju se till att den är fin tills familjen åker så dom kan skita ner den igen! Bakade även chokladbollar med killen idag som skulle ha med sig det till skolan imorgon och snart ska jag nog iväg till Big K (typ ica maxi) och kolla efter dom sista julklapparna, billigt och bra. 
 
Dagens fråga, hur blev det minus på kontot? Fattar ej vart "alla" pengar man tjänar tar vägen här borta! 
Btw så fick jag årets första (och kanske enda?) julkort idag av farmor och farfar, man tackar och bockar! :)
 
Min värdpappa + son är här nere i källarne och leker men nu ropar mamman att det är dags för ungen lägga sig, pappan svar: Men vi leker ju! haha störtskön ibland!
 
Miss my friends!
 


Kommentarer
alladiggarfia ;)

Aaaww!! Jag saknar dig med - i massor!! Kommer ihåg den mysiga bubbelbads-kvällen! <3

2013-01-09 @ 10:12:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0