Inväntar helgen!

Då var det fredag igen och jag har i princip varit ledig hela dagen, skönt som attan! En ledig innebär att man fått gjort en hel del också, tränat, städat, ute och gått i det fina vädret (12 grader och sol, hihi), gjort en lista på saker att göra i Miami och hjälpt min värdpappa med diverse saker. Ikväll blir det en lugn kväll, drar till köpcentrumet med Malinn för att kika lite julklappar och sedan köpa med cheeskake hem och gotta framför en film. Känner att jag förtjänar det efter en vecka med hård träning! Förresten så ääälskar jag gymmet, det är så himla fräscht, finns så mycket att göra, passen är jättebra, och dom har ett fik med gratis internet, här ska jag börja hänga massa, nöjdtjej.se
 
Hade mitt andra pass med peronliga tränaren igår, han var väl inte alltför seriös tyvärr, borde anat när han hälsar med "Hey Princess". Hade räknat med att få ett papper med olika träningstips för det har dom andra tjejerna fått, men icke. Han visar mig typ fem övningar och sedan får jag varva ner på en maskin, okej? Hade kunnat gjort det själv, aja tur man inte betalade. 
Var på au pair möte igår också, julmiddag med presentutbyte, var faktiskt trevligt! Presentutbytet var lite roligt, såhär gick det till: Man fick en nummerlapp och sedan började vi en efter en att ta en present ifrån bordet eller också fick man stjäla en present av någon annan, lite kuligt. När en present blivit stulen två gånger var den fast. Jag lyckades sno åt mig presentkort på bio, den populäraste presenten av alla, ka ching! Hade en bok om Lauren Conrad men den blev jag av med snabbt, men jag är nöjd! 
 
Btw, vad är det för snack om att ta bort små filurer i Kalle Anka, verkar ju helt skruvat. Vissa människor har för lite att göra alltså.
 
Helgen bjuder på lite festligehter, min familj ska nämligen ha julfest imorgon. Ska bli himla trevligt, ett amerikanskt christmas party, yeey! Jag ska bjuda på svenska köttbullar (vad är skillnaden?!) med gräddsås, typ första gången jag gör gräddsås, hoppas den blir lyckad!
 
Skickade hem ett stort paket igår med julklappar till er därhemma, hoppas det kommer fram i tid! 
 
Nej nu dog blogginsprirationen ut, vi hörs när vi hörs!
 
Lilla jag i Philly


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0