Hac & Pang!

Ja min rubrik är väl kanske inte den mest lätta att förstå, det låter ju nästan som en dålig låt men det är det icke! Dom två orden summerar mina två senaste dagar nämligen. Vi kan väl börja med det första.
 
Hac- Det är ett jättefint gym som ligger 5 min med bil från mig som en kompis till familjen varit så snäll och skrivit upp mig på. Det finnns massa roliga pass, pool,bubbelpool, café och ett jättefräscht gym! Här hade jag tänkt spendera störtsa delen av mina dagar framöver, bättre det än att ligga och lata på soffan ;) Inte för att jag gör det men det lät ju bra! Här får jag vara hur mycket jag vill för endast 42dollar i månaden, fast om man heter Sophie så kirrar man det så att jag sitter barnvakt en gång i månaden istället och så får jag medlemskapet betalat, sikken deal va?! Miami beach here I come!
 
Sen var det Pang ordet också då. Jo det är nämligen så att lilla Sophie har varit och provat på att skjuta riktig pistol, tre olika för att vara exakt! Det var häftigt att testa och måste få påstå att jag inte var helt pjåkig för att vara min första gång. Så nu säger jag det här till pappa, du behöver inte ditt hagelgevär längre, jag kan skydda mig själv ;) Detta äventyr gjorde jag med Petronella medans vi var lediga i väntan på barnen, inte så dåligt tidsfördriv va? 
 
Jag har ju som vanligt jobbat lite också och igår var jag på julkonsert på tjejens skola. Istället för att sätta betyg på det så säger jag såhär, man har ju fått en del riktigt fina låtar lite smått förstörda men tycker det är otroligt modigt att våga ställa sig på scenen och sjunga! Ja det var en hel del falska toner men min tjej gjorde väldigt bra ifrån sig (och det säger jag inte bara för att jag tar hand om henne) och sen var deras "grand finale" väldigt bra också, en mix av massa jullåtar som sjöngs i cano. Kom iallafall lite mera i julstämning! 
 
Idag har hon kalas, bågskytte på dagen och sedan ska alla som sagt sova över på kvällen. Jag stannar väl ett tag men sedan flyr jag min kos mot andra äventyr, förhoppningsvis en collegefest! Dock måste jag vara pigg och alert för imorgon är sista luciaträningen innan uppvisningen på söndag och efter det tänkte vi dra ihop ett gäng och åka till Philadelphia för äta se ett annat luciatåg och sedan strosa runt på gatorna där, hoppas på fin julskyltning!
 
En bra summering av dagarna som varit och skall komma, tack och hej leverpastej!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
mattias

Vad är det för automatvapen du och din kompis håller i på de två översta bilderna? M-16?

Svar: Haha sorry mattias men lade inte det på minnet, jag är ju tjej vettu ;)
sophie Hedström

2012-12-08 @ 19:08:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0