God Jul!

Startar detta inlägg på det enda vis man kan på självaste julafton, GOD JUL! Hoppas ni även denna jul har fått eran dos av Kalle Anka, hoppas själv på att hinna se det senare idag jag med, men just nu springer jag runt som en yr höna och försöker hinna med allt som hinnas med innan Miami imorgon. MEN jag och tjejerna hade faktiskt en tidig frulle hos mig med tända ljus, julsång (inte vi som sjöng denna gång dock), skype med familjer hemma och vi hade även paketleken. Vi tänjde lite på reglerna så att alla fick ett paket, räcker att man inte har sin familj här, man vill ju inte vara paketlös också. Jag råkade få mitt paket, oops! Mysigt vare iaf även om julkänslan inte är helt på topp. Men jag hoppas på att det kanske ändras ikväll för då är det julfirande hos Petronellas familj på svenskt vis, och sedan kan förhoppningsvis Malinn skjutsa mig till tågsationen (hon har nämligen lyckats få punka, typiskt!) för att åka till philly och sova där innan planet lyfter 06:00 imorgon. Klassikern UNTZ UNTZ måste jag skriva nu också en sista gång!
 
Helgen har annars varit toppen med tjejkväll där det blev Strawberry daquiri, massa skön dans och tjejsnack! Igår var jag barnvakt för att "betala tillbaka" mitt gymkort. Kan nästan inte kalla det jobb då jag bara kollade film med barnen och sedan lade dom, även denna gång höll jag på att somna. Sedan lite förhäxad innan päronen kom hem och då ville dom bjuda på drinkar, jag kände att ja varför inte? Lika bra att börja värma upp inför Miami. När klockan slog 12 var det dags att bege sig hemmåt, dom insisterade på att köra mig hem, alla 300 m! Väl hemma möttes jag av Petronella i soffan och jag kände mig inte redo att lägga mig så jag föreslog ett bad i mina värdföräldrars badkar, hon tackade glatt ja, tur det! Så ett nattbad blev det innan man somnade gott på kudden och kunde vakna idag till ett fortfarande snölöst Landenberg. 
 
Fick skypa med familjen i lördags också på deras tidiga julafton, blev mest med Farmor och Farfar vilket alltid är så roligt och det känns nästan som att man är där. Saknar er alla därhemma, speciellt idag, men nästa jul är jag hemma igen! 
 
Nej dags att börja packa kanske? Shit känner mig stressad, God Jul än en gång så hörs vi om nån vecka när jag är hemma igen. Kanske skriver ett litet inlägg så ni vet att jag lever men annars ska jag bara njut. Gör om en klassisk LMFAO låt och skriver "from Landenberg till Miami", Hare gött!
 
<3
 
 
 
 
Badtime!
 
Paketleken!
 
Komemer förhoppningsvis spendera mina dagar såhär den närmaste veckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0