12/12/12

Domedagen är här!!! eller?? Njaa inte riktigt, klockan är 21:06 och jag lever fortfarande, kanske blir Victoria secret fashion show det sista jag ser? Låt oss inte hoppas på det! Iaf det är det som jag gör just nu, beställer julklappar på internet i Malinns säng och väntar på att showen ska börja. 
Dagen idag har varit väldigt produktiv måste jag få säga. Fixat klart med alla julklappar som ska skickas hem, tränat bodypump och sprungit, och bästa av allt hunnit skypa med Feliks i nästan två timmar, Pappa och Robin dök upp i slutet också, ett stort plus! 
Hade lite jobbigt med killen och hans läxor som vanligt men på kvällen var vi ute och lekte spion, agent S och agent H till er tjänst! Hans roligaste kommentar måste varit "I have a big wedgy (kalsongryck) but I don´t care cause I wanna stay outside with you", haha för gullig den ungen ibland!
 
Igår var det min 6 månaders dag, JISSES REDAN? Nu har jag kommit över tröskeln och istället för att säga hur länge jag varit här blir det hur länge jag har kvar, sorgligt...Denna dag firades iaf med traditionell frulle, denna gång var Isabelle med istället för Malinn (hon dissade oss för träning, dåligt!) och jag hade tid med en PT, stekare på g här. Det var endast teoretiskt denna gång och imorgon blir det träning, peppa! 
Mina värdföräldrar var ute på middag igår så jag gjorde pannkakor åt barnen och umgicks med dom hela kvällen, väldigt speedade men tillslut somnade dom och även jag. Väcktes av mamman en timme senare i tjejens säng och fick då krypa ner i min säng, oops! 
 
Btw, så har jag och Lotta bokat en cab till Miami resan, huurra! och hotellen är bokade så nu är det bara att köra, om två veckor drar vi :D
 
Läget med familjen just nu är väldigt bra och jag känner mig mer och mer bekväm med allt och alla, tummen upp!
 
Btw, detta hus tar väl hem årets pris för dekorerat hus eller vad säger ni??
 
Julbak, självklart åt man mer deg än man bakade!
 
 
Goooodniiiighhhhttttt! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0