Schleten!

Ja schleten är precis vad jag känner mig just nu, dessa barn tar musten ur mig om dagarna med klagomål och allt vad det är, kan säga att dom kan vara bortskämda ibland! Trots detta har dom sina stunder då dom är underbara! Igår hade jag tex en väldigt mysig dag med tjejen då pappan tog med killen till deras beach house över natten. Detta resulterade i att jag fick köra hans bil, hehe skapligt nervöst då det är en liten sportbil som han kallar för "the black pearl", men det gick väldigt bra och jag passade på att schteka lite extra när jag gled runt i den. I och med detta kom jag även fram till att jag vill ha snygg bil när jag kommer hem, det fixar du väl pappa? :)
Till "the point", tog med tjejen till poolen och chillade med henne och en annan mamma med två små söta döttrar, sedan tandläkaren och när jag ändå hade shtekbilen och pappans kreditkort så passade jag på att bjuda på Subway, klassiker!. 
Jag och Hanna drog på bio på kvällen och såg nya batman filmen, klart sevärd och för er som var oroliga så hade vi koll på alla nödutågngar och hade en bombsäker plan utifall att någon galning med gevär skulle komma in! Första kvällen som jag bryter min curfew också, coolt va? Nej inte riktigt då jag ringde och frågade om det gick, hej mespes!
 
Idag har jag inte gjort så mycket värt att skriva om, jag och H planerar en tripp till Atlantic City på söndag så det är väl det enda som jag ser fram emot just nu då jag måste jobba en del på lördagen, föräldrarna åker nämligen till Hawaii (ja utan mig!!) och farmor och farfar kommer inte förrän på kvällen, hurra! Men men får la funka, jag ä´ int bitter!
 
Allt för denna gång min kära, over and out!
 
 
El schtekarbilo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0