Happy!

Mitt humör just nu är precis som det står, GLAD/HAPPY!
 
1. Har haft två jättebra dagar med min pöjk, var till ett litet zoo idag och kikade på alla möjliga djur och sedan bad i en liten fors där bredvid, och igår fick jag ta hand om två jättesöta tjejer också, alla lekte så bra så det var knappt jobb för mig. 
2. Hade en aschill kväll idag, åkte till Wilmington och åt "middag", Jag och Hanna tog varsinn appetizer men dom var ju lika stora som två pizzor hemma! Vi hamnade på en jättemysig restaurang nere vid en hamn, det var jättevarmt och skönt, vi hade livemusik och snackade massa, hade det allmänt gött!
3. Kanske den största anleningen till mitt humör, att Feliks och Jossan bokat en visit hos mig i oktober, knappt 2 månader kvar, längtar apmycket, yeeey! 
 
Helgen har inte så mycket planer än så länge, måste försöka spara mina pengar, gjort av med på tok för mycket sedan jag kom hit, måste försöka hålla i pengarna bättre! 
Idag har jag ätit den klassiska amerikanska rätten, Mac n´cheese, säger väl varken bu eller bä om den, inte så mycket smak faktiskt. 
En liten sidenote, min svenska tele börjar säcka ihop helt, varken viber eller whatsapp verkar funka, så bli inte ledsna om jag inte svarar! 
 
En liten uppdate va det, nu ska jag dampa lite mera på min tele innnan jag lägger huvudet på kudden och nattar mig själv!
Ta det lugnt i helgen och sup inte för mycket, låt Fia ha en lugn helg bakom bardisken ;)
Pussar & "kramar"( som man på senare år börjat/ska säga!)
 
P.s har inte fått i mig min dagliga dos av m&m, buhu. d.s
 
 
@ the zoo
 
le tigre!
 
ångdusch om du skulle bli för varm, smart tänkt där !
 
Ute på en prommis häromdan, cooling som står I Pennsylvania/Delawere samtidigt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0