Congratz!

Detta blogginlägg (iaf rubriken) tilldelas min käre gamle vän Sofia som idag (igår för er) firar sina 21 somrar här på jorden! Hoppas du haft en härlig dag även om inte jag var med, miss you!
 
Onsdagen är redan här, tiden går fort även om det känns som att dagarna går i slowmotion ibland, tur att kvällarna och mina vänner här finns som förgyller resterande tid av dagarna!
Har en mormor som bor hos oss denna vecka så jag leker hemmafru och lagar middag till allihopa, har gått bra hitills måste jag ändå få tycka men hatar att jag aldrig vet vad jag ska laga för mat förrän samma dag, och ändå gör jag inget åt saken. Sitter här och bloggar istället för att leta efter goda recept, att man aldrig lär sig. Några förslag?? Men men sånt e livet och apropå något annat så funderar jag på att skaffa mig en systemkamera, kan vara värt att få massa fina kort! 
Måste också berätta en gullig sak som min kille sade till mig idag, jag förlorade ett spel och ville ha en looserkram och så säger han "Sophie, if I was your age I would marry you", det gulligaste man hört eller vadå, sådana stunder gör upp för alla jobbiga man har på morgnarna när dom verkligen inte vill göra som man säger! 
 
Som ni kanske förstått så har inte min nyttiga vecka gått så bra, fan vad dålig jag känner mig som inte kan stå emot sötsaker, cred till Hanna! Jag kör hårt på träning istället hehe. Jag och tjejerna började kolla på filmen "Thirteen", apgammal film och var jättelänge sedan jag såg den, herregud så dom beter sig, sjuka tjejer och att dom ska föreställa trettonåringar, Robin hoppas verkligen inte att du håller på med hälften av det dom gör!
 
Nej dags att avsluta detta inlägg, tänkte pallra mig upp på en morgonprommis och sedan har jag två barn imorgon igen då en liten tjej ska joina mig och Luke, kan bli kul! :)
 
Goodnight och kärlek till alla, saknar er! 
 
Jag och barnen med lemonade stand. 
 
P har fått ett skydd till sin fot, man skulle kunna tro att hon brutit något men icke, hon har en liten stressfaktur i foten, typiskt Amerika att överdriva !
 
 


Kommentarer
Anonym

Va du är gulliiig hjärtat!! Tack för rubriken ;) om du undrar så har jag inte glömt det du eftersände som du så fint nämnde i bloggen, väntar hoppfullt ;)

Btw, håll dig borta från mannen som fick dig å rodna. Detta är ett väldigt dålit tecken.. Börjar se tendenserna till en riktig svenne-amerikan som tänder på de minsta lilla hos det motsatta könet.. This is a code red - emergency!!

2012-08-06 @ 22:29:53
Anonym

Va du är gulliiig hjärtat!! Tack för rubriken ;) om du undrar så har jag inte glömt det du eftersände som du så fint nämnde i bloggen, väntar hoppfullt ;)

Btw, håll dig borta från mannen som fick dig å rodna. Detta är ett väldigt dålit tecken.. Börjar se tendenserna till en riktig svenne-amerikan som tänder på de minsta lilla hos det motsatta könet.. This is a code red - emergency!!

2012-08-06 @ 22:29:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0